Laat je Grand Seiko zien IX

Ik zou graag een foto van mijn nieuwe aankoop laten zien, maar is nog onderweg met FedEx. Al 3 dagen geen beweging in de track & trace…Lijkt wel erger dan PostNL.

Dus maar even met deze geleende foto

33 likes

Met de auto is zilver, fietsen is goud:

25 likes

Jij blijft de beste “aparte-banden-boer” op dit forum. :slight_smile: Mooi hoor.

2 likes

Wachten op die parel duurt natuurlijk lang. Mooi horloge!

2 likes

Alvast gefeliciteerd! Mooie keuze.

1 like

Nog steeds heel blij mee. In het juiste licht zijn de kast en de wijzers verblindend en het zwart oneindig diep…

25 likes

Het wordt gewoon warmer zodra ik plaatjes van deze zie!

1 like

Hij is prachtig! :ok_hand:

1 like

Er zit sinds vanmiddag een nieuw bandje op, een suède bandje met gesp van Nomos :smiley:

1 like

:grinning:Nomos ook een mooi merk wat in mijn collectie zit.

Is er al een foto van gemaakt?

1 like

Foto volgt nog.

Mijn inmiddels goed gebruikte GS :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

De mijne heeft de eerste ronde “werk’n in de tuune” ook overleefd. Ik heb net m’n terras schoon gespoten, alsmede tuinmeubelen, maar eens een keer gras gemaaid, wat gesnoeid en wat rommel uit ge garage opgeruimd.

Fijne horloges, Zitten niet in de weg, zijn goed waterdicht, en omdat ze zo lekker plat zijn stoot je ze ook niet echt ergens tegenaan.

3 likes

Weekend

15 likes

Inderdaad een leuk merk, Nomos!

Hierbij de SBGA 293 op een suède, antracietgrijze Nomos band. Voelt veel comfortabeler, had ik eerder moeten doen.

12 likes

Hier ook al een keer een rondje werk gedaan. Goed doorstaan ook, al ben ik er nog even heel voorzichtig mee. Tijdens de bandwissels al wel klein beetje wat swirls op de kast gemaakt…maar goed, nu is het dan ook echt de mijne en met het blote oog niet echt zichtbaar.

1 like

Ik was me dit laatst aan het bedenken. Ik heb werkelijk geen idee meer.

SBGT005. Nu weet ik niet wat de catalogus prijs was, maar het zal pakken minder zijn geweest dan huidig GS.

En de Seiko dolce van @Spooler . Geen GS maar wel prachtig en een top lijn met een schitterend gedetailleerde afwerking (en dopje).

13 likes

In iedergeval bij het 9F83 caliber, na 2010 geen doppie meer. Bewuste strategie verandering?

2 likes

Vorige posting is van 2 weken geleden, dus het mag wel weer toch. :grin:

Titanium Hi-Beat SBGH291

29 likes

Pff… wat een gaaf ding. Mochten ze dit ooit eens in een kleiner model uitbrengen… :melting_face:

1 like