Een stuk soberder dan de voorgaande getoonde GS’en hier, maar ik hou ervan:
Mooi bandje ook👌🏻
Met een verse batterij aan boord en een hele schakel op de plek waar tot gisterochtend een halve zat ben ik klaar voor de zomer
Voor de HAQ eigenaren: hoe lang houdt jullie 9Fxx het nog vol wanneer het één keer per twee seconden gaat tikken? Ik merkte vorige week maandag in het vliegtuig naar Japan dat het zo ver was en vrijdagavond in de taxi terug naar huis was het gedaan en stond het stil
Prachtige foto’s en een prachtig horloge
Al een tijdje geleden dat mijn GS om de twee seconden begon te tikken, maar die ging volgens mij nog ongeveer een week en een half tot twee weken mee. Dit was een 9F82, dus zonder GMT-functie.
Blijft een mooie combi met die strap.
Heel gaaf! Morgen gooi ik mijn sbgy ook nog eens om
Prachtig!
Welke band is dat Jasper?
Dank, het is ook een verrassend goeie match imho. Ik had hem eerst op mijn C shape connie
Het is een Delugs Pueblo in donkerbruin!
Die ~twee weken herinner ik me van mijn voormalige SBGN011 ook dus vind minder dan een week best kort. Nou ja, er zit weer een nieuw batterijtje in; over een jaar of wat zien we wel weer
Eerder ploatie voor de sfeer
Mooie kast!
Hele mooi match idd.
En nog een beetje Connie aan de GS
Zeker! Ze worden wat ondergewaardeerd omdat de kast geen historisch verhaal heeft, maar het is een heel elegant ontwerp
Gebaseerd op een zeil van een zeilboot volgens de schetsen en hij is inderdaad mooi bol
Helemaal mijn smaak! Top.
Heel mooi.
Vandaag ik ook weer hoor. Krijg hem niet van de pols: goede maat, mooie kastvorm, fantastische wijzerplaat en akelig accuraat uurwerk……en o ja, die heerlijke secondewijzer is een lust voor het oog…
Mij gebeurde onlangs hetzelfde met de SBGN005. Een krappe 2 weken hield hij het nog vol. Hij moet nog terug naar GS voor een batterijtje, nog geen zin/tijd voor gehad.