Klopt, maar die hebben geen 9R65
Dat staat er ook niet , denk dat dat wel zou kunnen kloppen
Toch wel, er staat “dat spring drive” niet “een spring drive”. Maar het mocht wel duidelijker
Ik zat er even naar te zoeken, maar ik weet niet meer waar ik er iets over gelezen heb. Misschien een principekwestie omdat spring drive voor robuustheid staat, ik zeg maar wat
Wel een leuk weetje in ieder geval. Nu weet ik na 4 jaar bezit dat ik niet alleen een sportieve dresswatch heb gekocht maar tevens een diver met z’n 100m waterdichtheid.
Is die in de afgelopen 4 jaar weleens getest of de WR nog 100% is?
Deze SBGA201 springdrive gaat ook voor 100m WR over de toonbank. Maar eerlijk gezegd ga ik hem nog niet in 20cm onderdompelen. Niet bewust, tenminste.
Deze is ook prachtig😍
Ik zou niet gelijk kunnen zeggen welke ik mooier vind deze, of de snowflake van een paar berichten terug🤔
Wat de specificatie betreft is dat natuurlijk onzin, die voorzichtigheid. dit zijn gewoon lekker robuuste sporthorloges. Ik doe er alles mee, dat kan gewoon.
Haha, Chris maar jij bent een durfal en ik een mietje. Mijn auto kan ook 195 per uur, maar gaat bij mij niet harder dan 103.
Het is niet dat ik GS niet vertrouw, maar zal hier echt nooit mee gaan zwemmen.
Ik heb met mijn SBGA413 gewoon gezwommen hoor. En als ik hem schoon wil maken gaat die ook onder de kraan. Kan echt prima!
Nee nooit getest, is dat nodig? Er komt overigens nooit een spatje water op.
de rubbers blijven niet eeuwig intact dus het is wel aan te raden om de zoveel tijd, de meeste waterschade ontstaat trouwens bij het handen wassen.
Ik kreeg een hartverzakking dacht dat ik wat had gemist in de kleine lettertjes over de WR. Gelukkig denkt Fate er hetzelfde over.
Mijn SBGA375 is aardig (ge/mis)bruikt would not have it any other way.
Merci! Ton sur ton. Je zou het interieur van m’n huis moeten zien
Prachtig
Nice man
Doel je op de vertaalde haiku of het horloge?