Laat je Grand Seiko zien IX

Eet minder koolhydraten.

Dat dacht ik ook ooit. Het croco bandje van m’n Mühle heeft het destijds niet goed overleefd, dat zwemmen.

Ik heb daar nooit last van aangezien je het alleen ziet wanneer je de band strak tegen de kast drukt en dan een foto maakt onder een bepaalde hoek. In de praktijk zijn de banden makkelijk te wisselen. :slight_smile: Dat hoeft niet strakker. Mijn Serica heeft me meerdere malen een hartaanval gegeven.

7 likes

Totdat opeens je dikke GS op de stoeptegels ligt…:open_mouth::stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar nee alle ongein terzijde…dikke prima zo lijkt het.

1 like

De zwakste delen zijn de springbars, dus die heb ik vervangen. Verder is het een stuk staal
Haalde wel een kapotte springbar uit de GS sluiting, dus de kans dat die van de pols af zou kletteren was reëel…

1 like

Oef mooi op tijd ingegrepen dus. :muscle:

1 like

Ik vind dit een prima combi

8 likes

Ik heb je post gevlagd

4 likes

Want? Ging het om de verwijzing naar één andere site? Zag ik, heb het direct aangepast door de afbeelding te vervangen door een sprint screen. Je bent snel.

Goed gezien je reinste kolder.

Dank. Dan kom je er deze keer van af met een waarschuwing.

Het was een mopje omdat het in mijn ogen zo’n foute combinatie is

2 likes

Voel me direct een leek. Wat bedoel je met NSFW?

Ik vind het oprecht mooi.

1 like

Gelukkig. Geniet er van zoals je zelf wilt :+1:

1 like

:+1:

Het was een geintje. Nou ben ik benieuwd naar die andere foto, want deze is niet verheffend, ook al is de combo erg goed. :upside_down_face:

Is er een occasions markt ? Is vintage een optie?

Met een verse batterij (dank voor de goede service en vakmanschap @PeterLC !) kan de GMT weer op reis, deze keer naar Boston om het hoofdkantoor weer eens te bezoeken.

27 likes

Nog even genieten van de mooie avond in de ligzetel op de terras hier :blush:

37 likes

12 likes

Not Safe For Work

1 like

19 likes