Wordt het uitzicht er beter van…?
Inmiddels ben ik me alweer een tijdje aan het oriënteren op een volgende GS en deze keer wil ik graag iets uit de elegance lijn.
Er staan een paar modellen op mijn shortlist, maar door bubblegate wil ik graag weten welke modellen hier last van hebben.
Deze grotere exemplaren hebben er als het goed is geen last van:
Bij de sbgw301 is het sowieso opgelost:
Maar b.v. een Skyflake of GMT, hebben die modellen last van die glasconstructie?
En ja, ik weet dat het misschien mierengeneuk is, maar het is ook een gevalletje als je het een keer gezien hebt blijf je het zien…
Verder leuke zoektocht waar ik eens rustig de tijd voor neem
Wat is de bubble gate?
Wel op rubber dus dan mag het
Wist niet dat het dan mocht van whining weenies.
Ik ben inmiddels op de hoogte gebracht van alle regels van dit topic
Volgens mij hebben alleen de kleinere handopwinders in de SBGW lijn soms die bubbeltjes.
Dit geldt dus niet voor de Skyflake etc.
Ik kijk met je mee. Combi dealtje doen ergens ?
De SBGE227 vind ik heel mooi maar volgens mij wel wat dik
Sbga293 is ook lekker maar wat minder spannend
En waarom heeft GS 19mm lug width
Ik vind de SBGA 293 juist erg mooi in zijn eenvoud😍
Maar die skyflake is wel wat spannender idd en ook erg mooi😍
Als je enkel GS, vintage en moderne reissues koopt, is 19mm de standaard. Ik vind mijn Speedmaster vervelend met zijn 20mm
En er zijn genoeg 20mm bandjes die gewoon goed passen.
Daarbij, wat extra bandjes aanschaffen is ook leuk
Tijdje niet gepost hier… Heb heel lang alleen met een Garmin rondgelopen, gewoon lekker makkelijk bij het sporten. Je went er snel aan!
Maar heb mezelf toch maar gedwongen om de Garmin opzij te leggen en weet wat uit mijn collectie te dragen… Kan de vorige post niet meer aanpassen, maar we trappen dus af met de SBGN001!
Heb overigens een paar weken geleden in NYC de 44GS gepast in 36.5mm. Klinkt als een ideale maat, maar het viel ontzettend tegen. Het lag vooral aan de wijzers, die een stuk ieler zijn dan GS normaliter gebruikt.
Iemand anders deze al eens gepast?