Laat je Grand Seiko zien IX

Welke referentie heb je het over?

SBGW299 heb ik gepast…

1 like

Niets iels aan deze :sunglasses:

18 likes

Geen enkel model heeft daar last van. De eigenaren ook niet, want die bubbels zie je alleen onder bepaalde hoeken en bij bepaald licht.

Op papier heeft mijn SBGW231 ook iets met bubbelgate, maar in de praktijk is het één van m’n mooiste horloges.

Nee, het gaat bij mijn weten alleen om de SBGW23x serie. Waarbij de nieuwe 305 bijvoorbeeld al anders in elkaar zit.

Dat is correct.

Die voor je. :wink:

16 likes

3 likes
2 likes

20 likes

27 likes

De SLGA009 op een zomers bandje gezet… ik twijfel nog een beetje of dit het wel is.

• Yay!
  • Nay.
0 stemmers
9 likes

Take a Seat and Relax
:heavy_check_mark:

3 likes

Zeker, en daar heb ik nog een hele slechte foto van. Ik vind de maat prima, maar houd ook niet zo van dit type wijzers. Iemand hier op het forum heeft ook die eerste roze LE (@theinvisibleman met de SNGW289 geloof ik).

11 likes

Nice! Welke referentie is dat?

1 like

Nog wat ‘pasfoto’s’ van deze

22 likes

Dat is de SBGX341 :slight_smile:

1 like

34 likes

Hier zie goed dat de wijzers wel een stuk dunner zijn… Viel in het echt best wel op. Vond ik dan!

1 like

Het is maar wat je je laat aanpraten. Ik kocht recentelijk een nieuwe SBGW231. Stoort het me? Geenszins. Als je met een vergrootglas minutieus gaat zoeken dan vind je wel iets maar ik geniet liever van de schoonheid van deze prachtige klok. Het is een van m’n favorieten in de collectie.

4 likes

Present :saluting_face:

34 likes

29 likes

Ben er erg blij mee, maar allemachtig wat krast dit ding makkelijk zeg!

21 likes