Heu?
Het lijkt toch wel dezelfde kastvorm en 40mm toch?
Heu?
Het lijkt toch wel dezelfde kastvorm en 40mm toch?
ik twijfel over de kastvorm, jouw bracelet is ook een 5 link ipv de 3 link die ik heb
Schitterende combinatie! Chique, ingetogen, ton-sur-ton
Nog een nieuwe, de SBGE301 (LE300) met oranje kirazuri wijzerplaat.
Het bandje dat je erbij krijgt, is naast te lang en verkeerd om gemonteerd , afhankelijk van waar je hem koopt.
Mijn SBGA105 gaat ook in de verkoop. Geen koopje vanwege de zeldzaamheid. En wat een prachtige blauwe wijzerplaat. Helemaal af met de zilveren wijzers en gouden GS en spring drive. Vind elders maar eens eentje!
Nieuwe plannen of GS moe?
Next level plannen! Zeker niet GS moe. Maar ik ga voor een exemplaar van de Micro Artist Studio (iedere keer dat ik dat zeg krijg ik van iemand hier een dubbeltje).
Ah
Iets anders dan horloges
Oh ik was te snel met typen
Ja sorry, ik was mijn reactie aan het editen. Als je nog weer in wilt stappen in de GS… Ik kan me voorstellen dat de titanium 44mm duiker niets voor je is, maar wellicht deze wel. En er moet nog meer te koop. De gouden SBGW252, de stalen SBGW253, en de ‘zo courant als een betonnen muur’ Credor.
Nee helaas. Aan mij heb je niks momenteel. Denk ook niet dat het gaat veranderen.
Ik heb alle GS weggedaan. Zelfs niets meer in de eigen collectie. Ik heb welgeteld nog maar 1 onverkoopbare Sbgw.
Maar als alles bij jou weggaat wordt het een Eichi?
Waarom oh waarom toch?
Ik had in Parijs ook nog de GCBE997 gepast. Volgens mij hetzelfde als de GCBE995 maar dan met stalen band en geblauwde wijzers. Is echt ongelooflijk dun en zit heerlijk. Volgens mij heeft die van jou dezelfde kast en band, toch?
Hier heb ik hem om, met op de achtergrond mijn SBGW295 en de GBLT997.
Ik denk dat de Node kast van de mijne wat hoekiger is. Blijft wel heel mooi met het handwinder spring drive uurwerk.
die gaan toch wel?
Spijtig, maar ik snap het wel. De pré 2017 GS liefhebbers zijn een ander ras dan de liefhebbers van nu. GS is ook veel gegroeid sinds, de charme is er misschien wel wat vanaf. Zoiets?
Succes met de verkoop @amusicar ! Op naar het volgende
Dat is wel/ook een beetje mijn gevoel.
Het oude GS had iets exotisch en magisch over zich. Alsof wij mochten proeven van wat de Japanners al die tijd voor ons verborgen hebben gehouden.
Het nieuwe GS voelt gewoon als een mainstream luxe horloge gericht in de markt gezet om zoveel mogelijk aan de Westerse consument te verkopen.
Je hebt helemaal gelijk. Ook de band is anders, en de kast lijkt ook wat dikker zo op het oog. De jouwe is dus de GCLH997 - dus hetzelfde nummer als de twee Credor’s in mijn foto (wel andere letters). Blijft verwarrend altijd!
Wat bij dit soort gevoelens vaak ook meespeelt, is dat je zelf ook verandert. Dat ervaar ik tenminste zo.
Ja daar zit ook wel wat in natuurlijk.