Laat je Grand Seiko zien IX

Een GS?

Zeker wel… maar dat zijn meestal niet de horloges van mensen die foto’s maken voor op instagram of horlogefora :wink:

Dat klinkt wel heel serieus - het blijven horloges hè :grin:

1 like

Tja vast mooi… Ze zijn inmiddels in bijna alle kleuren van de regenboog verkocht.

Nee hoor. Ik post af en toe nieuwe GS modellen als ik een aankondiging voorbij zie komen.

1 like

Amen!

23 likes

25 likes

Staat erg goed!

1 like

M’n SBGW235, vorige week tijdens een bezoek aan z’n geboorteplaats, de Grand Seiko Shizukuishi Studio bij Morioka in Japan.

55 likes

Ja, vind ik ook, dank je wel.

1 like

mooi, wat is het verschil met de SBGW231 ? alleen de band of ook de kleur wijzerplaat ?

1 like

Kleur wijzerplaat en de kleur van de secondewijzer

2 likes

20 likes

Check. :shinto_shrine: :jp:Er komt weer een mooie reportage aan?

On topic :point_down:

30 likes

@GustavM
Prachtige wijzerplaat :ok_hand:

1 like

@GerardNijenbrinks
Zeer mooie band ( de rest ook hoor) :wink:

1 like

Dank! En ik maak vrij beroerde foto’s. Kun je nagaan.

1 like

Goed genoeg om te zien wat voor een parel je aan de pols hebt :wink:

1 like

Wat een prachtig bezoek! En de SBGW235 is natuurlijk heel mooi zo met die BoR band. Ik wil nog eens naar de Micro Artist Studio, 500km zuidelijker.

3 likes

Deze band werd aan dit model standaard geleverd, maar is ook los leverbaar. Wel kostbaar leerde ik vorige week, JPY 205.000 tax free, oftewel € 1.300,=.

1 like

Ik was uitgenodigd voor de GS Media Experience, en we waren de vorige dag in de Seiko Epson Shinshu Watch Studio in Shiojiri geweest. Daar bevindt zich ook de Micro Artist Studio waar de GS Spring Drive en Quartz modellen, en o.a. Credor, worden gemaakt. Overigens komen uit de Shinshu Watch Studio ook de Seiko Kinetic en Astron modellen.

Zeker interessant om te bezoeken, maar ik vond het minder indrukwekkend dan de Shizukuishi Studio. Een wat oudere locatie, en veel groter ook; er werken 600 mensen.

9 likes