Laat je Grand Seiko zien IX

Het foto’s maken lukt me steeds beter. Alhoewel ik nog niet kan tippen aan de mooie macro foto’s van @koetsjh Maar dat is omdat ik geen macro lens heb :slight_smile: De foto’s in zo’n fototentje hebben weinig sfeer, maar als ik ze op 100% inzoom, dan zien ze er wel fantastisch uit. Met de juiste curves, sharpening etc.

Ik post er hier drie onder elkaar, elk in een eigen post omdat je ze dan gemakkelijk op 100% kunt bekijken door te klikken, en dan nog eens te klikken. Dan worden ze 100%. Als ik er 3 tegelijk post, dan krijg ik ze nooit vergroot.

Wat vinden jullie? Beter een zwarte of een lichte achtergrond voor de gouden SBGW252?

zwarte of witte achtergrond?
  • zwart
  • wit
  • een andere kleur

0 stemmers

De SBGW252 op zwart:

8 likes

De SBGW252 op wit:

6 likes

De SBGW253 op zwart:

7 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

20 likes

Denk niet wit
Denk niet zwart
Denk niet zwart wit
Maar in de kleur van je hart

Alle gekheid op een stokje, ik vind zwart sfeervoller, wit informatiever, maar zou iets met beige en een groen tintje natuurlijker en fijner ogen, omdat ik niet van klinische fotos houd.

4 likes

Precies. Dat zal Frank boeien.

8 likes

:rofl:

1 like

Mijn eerste en enige GS maar ben aan sparen voor een tweede. :grin:

25 likes

Prachtig

Schaamteloze cross post van de lichtblauwe schone. Wat een heerlijk horloge is dit toch!

33 likes

43 likes

Het is 12.00 uur en er is nog geen foto geplaatst. Kom op mensen.
Zijn er trouwens ook vrouwen met een GS?

17 likes

Die zijn er zeker!

Nee, alle gekheid op een stokje, ik heb nog niet veel vrouwen gezien met een Grand Seiko horloge.
Wellicht komt dit ook doordat GS hun dameshorloges niet zo sterk promoten en deze meestal ook niet snel bij AD’s te vinden zijn.

Ook het design moet je dan wel aanspreken.

5 likes

Wauw! Nog ff verder sparen. :wink:

19 likes

26 likes

Met trots (heel veel) presenteer ik jullie mijn nieuwste aanwinst. :star_struck:

62 likes

Prachtig :ok_hand:

1 like

Heftig! Een uniek horloge!

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd! Prachtige aanwinst!

1 like