Laat je Grand Seiko zien IX

Mooie NA :+1:

1 like

Groeten uit Madrid, mensen.

Met uitzondering van het drieluik van Hieronymus Bosch in de kelder was deze Picasso het interessantste in het hele Prado museum.

Het was het waard voor het drieluik, maar voor Velasquez en Goya zou ik geen 15 piek intree over hebben.

22 likes

Krijg nou wat Fate, een polsfoto! Sangriaatje teveel weggetikt?

Edit: puike foto van een evenzo puike GS :+1:

6 likes

Je hebt gelijk.

34 likes

Dank jullie! Geluk kan niet meer op.

Groetjes terug uit de polder!

6 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Geniet er van daar! Vast beter weer dan hier…

1 like

Guernica hangt in het https://www.museoreinasofia.es

Dat vond ik een indrukwekkend werk.

1 like

Ja mooooi!
Gefeliciteerd met deze topper! :clap:t2:
Die preo van Van Baal?

1 like

Een kleine “blast from te past”

Met lichte “sellers remorse” blader ik met regelmaat door dit topic. GS is toch wel één van de merken die ik als zeer prettig ervaar. (al brengen ze ook wanstaltige modellen op de markt) Principes gaven dat de 261 toch het veld moest ruimen maar hij wordt gemist.

De GS Milgauss die in het blauw staat probeert mij zeker te verleiden maar tot nu toe heb ik weerstand kunnen bieden. Ach als GS nou eens een Spring Drive 37mm met zwarte plaat uitbrengt… :drooling_face:

Tot die tijd blijf ik hier nog wel een beetje rond dwalen.

14 likes

Echt geweldig! Het is dat ik deze voor mezelf te groot vindt, anders had ik het wel geweten.

Hoop dat je die gescoord hebt, scheelde toch zo’n 30%

1 like

Eens een gevaarlijk vraagje :yum:. Als geen probleem hebt met quartz horloge’s, hoe zijn de GS quartzen dan? Zijn deze ook de moeite qua afwerking etc?

1 like

ja

2 likes

grinnikt ga er eens eentje bekijken zou ik zeggen. De meeste hier weten het antwoord al :wink:

2 likes

Nee die werken ze slecht af maar verkopen ze onder dezelfde merknaam…

:see_no_evil:

21 likes

Wat een ding.
Dat wordt mijn eindejaars cadeautje.

1 like

Vandaag ook weer uiteraard

25 likes

Heerlijk! Ik moet nog steeds eens een titanium evolution9 passen, maar ik vermoed dat die geweldig comfortabel moeten zijn :blush:

2 likes

Principes?

Ha… Ja ik denk dat het woord “principes” misschien toch niet helemaal dekkend is. Zie het meer als een afspraak met mijzelf om het aantal horloges niet te hoog te laten zijn. Ik ben een groot voorstander van het gebruiken van mijn spullen en mijn doel is om de collectie wat compact te houden. Met het arriveren van de bb36 dus de GS laten gaan.

1 like