En verdiept, dubbel logo, en champagne wijzerplaat helemaal ![]()
Ik vond de SBGA001 voor mijn pols iets te groot vallen, maar het blijft een prachtig horloge.
En verdiept, dubbel logo, en champagne wijzerplaat helemaal ![]()
Ik vond de SBGA001 voor mijn pols iets te groot vallen, maar het blijft een prachtig horloge.
En als niemand deze koopt voor de crazy monies prijs, dan ga ik deze schoonheid toch gewoon zelf weer dragen, de sbgw253, want mooi is hij zeker!
Nog eens naar de foto kijkend zie je de gebogen wijzers goed. Dat moet ook wel als je minuten- en secondenwijzers zo lang zijn. Dan moeten ze meebuigen met de wijzerplaat en het glas.
Dat zou een verknipte liefdesbaby kunnen worden: half Shunbun, half Skyflake, half Snowflake
#manbearpig
Mijn OCD vindt iets van de uitlijning van de batterij ![]()
Jij ook al?
Dan heb je anderhalve horloge, weet het zo net nog niet ![]()

Tijdje rondgekeken voor een daily alleskunner en uiteindelijk op een GS uitgekomen, SBGX261. De eerste GS!
Net binnengekomen uit Japan, nog even geduld vinden voor de juiste belichting… komt van de week wel!
Erg blij mee, zeer mooie details en absurde afwerking. Voor degenen die m daily gebruiken, hoe doen jullie dit - poetsdoekje in je broekzak?
Heel tof!
Bedankt, nu wil ik er ook weer één ![]()
![]()
Heerlijk…van harte! ![]()
Thanks! Ja bijzonder soepel eerlijk gezegd, je verwacht altijd wel een probleempje hier of daar, of een vertraging maar hele soepele koop ervaring. Voor degenen die de summary willen lezen, het is te vinden onder het topic GS gepolijst/ongepolijst vergelijken (ik kan geen links plaatsen).
Kan een GS aanschaf in Japan iedereen aanraden - dank voor de aanmoediging @GMTplus1 ![]()
![]()