Laat je Grand Seiko zien V

En toch draagt hij niet persé groot. Lug < - > lug is best bescheiden ( voor n 44.2 kastmaat ) met z’n nog geen 50mm. Ook de sterk neerwaardse vorm van lug’s draagt bij aan een compacter gezicht en gevoel.

3 likes

Ze doen dit omdat je op die manier de buckle meer zou sparen :sunglasses: maar vind het zelf geen zicht zo :joy:

2 likes

Japanners vinden het ongepast vandaar dat de band er zo op zit.

3 likes

Geen porum is het…alsof je schoenen andersom aan hebt. :laughing:

1 like

heb ik niet uitgevonden he :smiley:

1 like
3 likes

Ik wel . En het draagt ook prettiger vind ik.

3 likes

Dank! Interessant.

2 likes

Yep. Het is ook niet “verkeerd om”, hooguit “anders om”

3 likes

De klok heeft weer 16:00 uur geslagen en (1 van de) GS mag er weer uit, HET IS WEEEEEEEEEKEND :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

Is dat zo? Het zou kunnen. Jappeners hè.

Ik ben m’n banden zo gaan dragen en maken naar aanleiding van de aanschaf van de JMD SARB065 jl. juni 2011 :wink:
Het draagcomfort was best lekker te noemen.
Terug in de tijd -------->>> dat er nog geen heffingen waren.

9 likes

Heb je de andere ook al ? Graag zie ik ze naast elkaar :+1:t2::sweat_smile:

Tudor doet het ook zo, omdat de vouwsluiting dan dichtgaat zoals op een stalen band. Dan moet het uiteinde door de keeper aan de 6-uurskant.

Dus bij zo’n type vouwsluiting kan ik het begrijpen. Anders is’t gewoon onzin :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Mooi!

Hier de lichte variant.

14 likes

27 likes

@WatchWalker: Nieuw boek?

1 like

Klopt, presentje van GS hoofdkantoor

3 likes

Ik heb vandaag mijn NA opgehaald bij Jaap van Ten2two. Het is de GS Sbgn003g wat een erg mooi horloge is. Ik mis echter wel 1 halve schakel (er zit 1 halve schakel bij). Word dit horloge altijd met 1halve schakel geleverd? En heeft iemand een idee waar ik een extra halve schakel kan bestellen zodat de band beter passend te maken is? Fotootje dan maar?

15 likes

18 likes

Gefeliciteerd! Volgens mij de 2e deze week die ik zie langskomen en daar komt er morgen wellicht nog eentje bij…