Laat je Grand Seiko zien V

Volgens mij is die verkocht. Niet aan mij, want ik had er al een.

2 likes

Ok, mooi!

Als ik naar de foto hierboven kijk, lijkt me dat niet. Vergeleken met die van Erik heb ik wel het idee dat ze iets dunner zijn.

Het wordt echt tijd voor een GS meeting om al dit moois live te aanschouwen

3 likes

Ik had ook het idee dat die van jou wat dunner zijn.

1 like

16 likes

Mezelf gedwongen de nieuwe hi-beat een keer in de doos te laten, al is deze om de pols ook zeker geen straf!

16 likes

19 likes

Gaaf! Welke is dit? Een snowflake spring drive zonder power reserve meter :heart_eyes:

Dit is de sbgy005, maar die vind je niet meer. Zijn broertje de sbgy003 wordt links en rechts nog wel aangeboden.

20 likes

Wat een prijzen…

11 likes

Dat valt toch wel wat mee? 3800 euro omgerekend vanuit de YEN voor de blauwe non limited?

En 40mm, en een mooi ontwerp, behalve dan de datum op 4 uur, maar ja tenminste niet op half vijf.

Alleen wel wat dik met meer dan 13mm voor een quartz uurwerk. Maar ik vind het vooral apart dat ze heel netjes 40mm zijn, zo naar de foto kijkend had het ook een 45mm godzilla kunnen zijn.

Die is op pas basis van 8% sales tax + de GS bingo valuta conversie…ik verwacht dat de non LE 4300-4500 is en de LE boven de 5000

+21%

En hier de US prijzen

De SBGW231 is in Japan 495.000, dus de non limited zal daar inderdaad net iets boven zitten.

Dus niet helemaal +21% denk ik.

De US prijzen in € klopt vaak wel. €4.550 voor regulier, €5.550 voor de LE.

Non limited: 4.650€
Limited: 5.600€
(Is wat ik denk)

1 like

Wat een prachtige horlogekast. Maar waarom die kroon en datum op 4?
Zo zonde.

2 likes

Helemaal mee eens. Zal wel een marketing dingetje zijn zeker.