Laat je Grand Seiko zien V

Hij is gewoon erg lelijk. Maar je weet dat ze met nog 23 special editions gaan komen dus één daarvan zal wel perfect worden lijkt me.

2 likes

Jij bent zuinig. Maar die 0,7 seconden, dat kan echt niet hoor. Wat een abjecte armoede. :slight_smile: :slight_smile: Ben je er al wat zekerder van / blijer mee, met dat horloge? Ik vind 'm prachtig, dat vond ik altijd al, dat zal ook zeker zo blijven.

3 likes

Je zult de Millennium Falcon bedoelen?

Het schilderachtige groen van de Genbi Vallei is de inspiratie voor drie nieuwe USA limited editions van Grand Seiko - SBGW273, SBGW275, en SBGW277. Elk op 140 exemplaren.

22 likes

Daar heb je, nu ik nog eens kijk, ook zeker een punt.

Ik had het hier over:

Maar ik zie nu dat een Star Destroyer gracieuzer is dan die Grand Seiko wijzer, want bij die wijzer hebben ze de punt afgebroken. :slight_smile:

Kijk. Grand Seiko moet gewoon ophouden sportieve dingen te maken en zich bij hun leest te houden. Deze drie zijn tranentrekkend mooi en minimalistisch.

Doe mij de lichtgroene maar, de SBGW273.

12 likes

Haha, dat spaceship / urenwijzer. What has been seen… :see_no_evil:

Wat een prachtstukken, die donkerblauwe is mijn favoriet als ik zou moeten kiezen. Die gaan rap de deur uit zijn vrees ik.

Jammer dat het weer VS only is… @vierport regelt misschien wel eentje?

4 likes

We zijn inmiddels goede vrienden geworden. Ik heb het er met de GS man bij Reijersen nog eens over gehad en die vertelde dat hij er nog geen bij hen gezien had die perfect op de indices liep. De Quartz GMT’s die ze daar hadden (weer anderen als toen ze bij ons thuis waren) waren ook allemaal niet 100%.
Inmiddels geniet ik meer van de rest (oa de soepele stap van de secondewijzer) dan dat hij altijd precies een index treft. Het wisselt wel wat over de tijd overigens. De Deense vriend nog niet kunnen overtuigen tot verkoop van de zijne?

Oh jazeker wel, maar niet voor een prijs waar ik 'm voor zou kopen. Hij wil teveel geld hebben, dan kan ik een nieuwe scoren bij SoloJapan. :slight_smile: Nadeel van DK. :slight_smile:

Van mij mag GS gerust ook sportieve horloges blijven maken - graag zelfs. Maar deze lichtgroene ziet er inderdaad prachtig uit!

1 like

Beauties! :ok_hand: Maar waarschijnlijk weer niet echt betaalbaar…

1 like

Price: $4,900
Case: Stainless Steel
Dimensions: 37.3mm in diameter x 11.6mm in thickness x 44.3mm in length
Movement: 9S64 manual-winding
Availability: Limited to 140 watches each; SBGW275 exclusive to Grand Seiko Boutique Online; delivery in November 2021

3 likes

Een beetje goud is niet verkeerd toch?

20 likes

Thx. Dat valt alleszins mee.

Uitverkocht zover bekend. Pre-order op de blauwe is nog afwachten. Maar eigenlijk is dat tegen beter weten in.

Ik vind van niet. Maar moest wel lachen om de associatie met Hazes/ Roelvink
Het goud is wel een leuke tegenhanger van de bekende geblauwde secondewijzer.

Hier staat er nog een. Helemaal kapot gepolijst. :cry:

Seiko Grand Seiko Hi-Beat SBGH047 Boutique Edition Box Papers voor € 4.344 te koop van een Trusted Seller op Chrono24

1 like

Ja dat ging ongelooflijk snel. Een paar minuten na de lancering ging het licht uit op de zoom meeting. Een tijdje erna geraakte je gewoon niet meer op de grandseikoboutique.us

1 like

Zo kan het ook.

Deze is perfect. Dit hadden ze jaren geleden moeten doen, dan had ik minder horloges gehad.

Ik hou mezelf voor de gek. Soit. Maar het punt is duidelijk.

24 likes

Yes, waanzinnig dit.

2 likes

Yep perfect deze. :ok_hand:

3 likes