Staat je erg goed.
Weer ns een automaat. Het valt me op dat die er relatief heel weinig zijn in dit topic eigenlijk
Dankjewel!
Interessant ja . Alleen het G-Shock topic doet het op dit gebied nog beter (of slechter)
Dat valt mij ook op. Misschien is dat omdat die automaten voor hun prijs technisch relatief ‘gewoon’ zijn, het marketingverhaal rond de GS quartz horloges is voor snobs zoals wij nogal sterk (en ik doe daar zelf ook aan mee). De hi-beat automaten en spring drive zijn technisch bijzonderder en zie je hier wel weer vaker, maar die zijn voor veel mensen financieel echt onbereikbaar.
Ben ook weer van de partij, weliswaar maar een quartz maar ik vind het heerlijk met zijn 40mm case en 10mm dikte
… en ook die heerlijke subtiele lijntjes van de wijzerplaat. Het dat nog sunburst of bestaat daar een nog luxere naam voor?
Maar? Wat voor een quartz! Hoe deze zelfzeker op de indexen tikt, dat doet een simpel modequartzje niet na
Genier ervan alleszins!
Schitterend!
Thanks,
Ik heb wel een trouw ‘normaal’ automaatje! Is overigens wel een keer aan service toe denk ik. Weten jullie wat het ongeveer kost om hem naar Schiedam te sturen voor service? En doe je dat dan via een AD?
in het vorige topic werd het bedrag van 475 genoemd voor een 9S, weet niet of dat nog klopt. Via de dealer lijkt me een logische route.
Ik zit nu toch aan deze te denken.
Micro verstelling in de sluiting is een grote pre. Indicator van de gangreserve had niet gehoeven, maar denk ik geen showstopper. Dikte zou dat wel nog kunnen zijn.
Nou, die past niet zo te zien aan de band.
Ik heb hem een tijd geleden ook vastgehad en kwam ook wel tot die conclusie. De vraag is altijd hoe hij na een halve dag dragen aanvoelt.
hij stond nog in standje hang loose idd.
Maar door adaptatie voel je na een tijdje niet meer of iets zwaar/dik is toch?
go for it!
Heel mooi, maar 14,7mm dikte en 172g, dan moet de band inderdaad perfect zitten.
Het is dezelfde dikte als een Sea Dweller, dus het moet wel kunnen…
Waarom toch de datum op 4 uur gedaan? Dat stoort me bij deze een beetje. Het wordt toch eens tijd dat ze een echte Sub-killer gaan maken. Verder wel een mooie lijn dit.