Laat je Grand Seiko zien V

31 likes

Nice! Welke type is dit?

2 likes

Dit is een SBGW231.

1 like

Goed bandje erbij.

1 like

20 likes

Niet verkeerd bedoeld hoor, maar dit is zoooo Groundhog Day…

3 likes

Helaas nog iets langer wachten… :cry:

Bij het beschikbare exemplaar tikte helaas de secondewijzer niet strak op de indices en dat vind ik (en de verkoper) niet acceptabel. Er wordt een nieuwe besteld. Tbc.

2 likes

Is wel lastig bij de vele modellen en niet te onthouden refs.

Moeten we niet afspreken dat we standaard/verplicht het nr bij elke foto zetten? :joy:

1 like

Is tuberculose jouw manier van vloeken? Wel balen man!

1 like

Even voor de goede orde: to be continued. :joy:

En wel balen. Ik heb het eerder gehad met een GS en OSCBU (once seen cannot be unseen), dus dat was het eerste waar ik naar keek.

Ik heb me tegenover de alleraardigste verkoper veronderschuldigd voor mijn autisme… GS streeft naar perfectie dus het moet goed zijn.

5 likes

Dat wist ik wel, maar in mijn hoofd zat je al vloekend aan de eettafel.

Godverdetuberculose, een maandagochtend-GS?!

Elke quartz moet dat. :sunglasses:

3 likes

Ik zie inderdaad een quartz-kristal voor me dat het weekend iets te veel van de sake heeft geproefd…

2 likes

Is het een blijver??

1 like

Al zeven dagen lang!

4 likes

Inderdaad. Mijn 36 jaar oude Tuna slaat m zelfs elke slag strak (en loopt 2 sec per maand in de plus!). Ze kunnen het dus prima bij Seiko.
Ik heb geen worries.

2 likes

Je hebt Ide iig al geklopt. :sunglasses:

2 likes

Ik had ze ook niet, dat komt wel goed.

Ik wil nog een keer een Tuna om zo’n hydromod te doen, maar een vintage trekt mijn hart niet en zo’n moderne vind ik nog iets te duur.

Zo blijven we lekker doorgaan!

1 like

Want?

Zo’n beetje iedereen op dit deel van het forum is bekend met de sbgw001/031/231 versies. En een groot deel heeft er eentje (gehad). En om de zoveel tijd komt er een nieuw iemand in dit Grand Seiko hoekje, die dan deze vraag stelt. Vandaar Groundhog Day. Dat is een film die gaat over iemand die elke dag exact hetzelfde beleeft, en daar helemaal gek van wordt. Groundhog Day.

8 likes

Heerlijk :+1: :laughing:

afbeelding

6 likes