Geweldige film jonguhhh
Welke strap is dit?
Shell cordovan van Nomos.
Daar ben ik weer. Sportmodelletje deze keer:
Met dank aan de uitstekende service van Adriaan Reijersen.
Mooi! Kan die bezel draaien trouwens? Ik twijfel nog steeds tussen de SBGP015, SBGN005 en de Tudor BB GMT. Het zou leuk zijn als ze zelfs in het oosten komen bezorgen, maar dat zal wel iets te ver uit de richting zijn voor Adriaan.
Ik denk dat hij gewoon komt. Tuft op dit moment echt het hele land door.
Nope.
Zo dan, deze is lekker zeg. Alleen is de naam wat vreemd gekozen. White… what?
Mijn nieuwste GS, de SLGH003:
Mijn fotokunst is nihil, maar het is een pracht horloge.
P.S. Had ik niet liever het berkenbos gewild? Geweldige plaat, maar niet mijn smaak
Prachtig. Hoe zit de 22mm band? Dat is het enige waar ik wat twijfels over heb, die is fors breder dan de huidige 20mm, al hebben de seasons edities ook al een 21mm las ik laatst. Voor de rest zit ik te wachten op de birch high beat of de voorziene spring drive versie.
Gaaf hoor dat groen. Nog niet eerder gezien! Gefeliciteerd
Ik vond 22mm bij een 40mm kast ook niet voor de hand liggend, maar ik ben om. Staat prima en het is een uitstekende band die zeer comfortabel is
Dank je! Het is een soort ‘British racing green’. Heel anders dan het groen van de Rolex Hulk bijvoorbeeld.
En een ideale reisgenoot. GMT en 200 meter waterdicht. Kan dus ook als vakantiehorloge dienen.
yep, en GS houdt vast aan namen uit de natuur. Nu is het de beurt aan de witte berk
prachtig. Zou je een keer een foto willen posten met de wijzers op het hele uur? Benieuwd hoe de urenwijzer dan uitkomt met de indices.
Wat een geweld Gefeliciteerd!
Oftewel de GS Berkenbast. Deze heeft bij mij de SBGA413 (de lenteversie uit de Amerikaanse seasons collectie) van de troon gestoten v.w.b. gewenste nieuwe aankoop.
Misschien toch maar goed dus dat ik een tijdje niet naar de VS ben geweest
Heel gaaf! En wat een uurwerk.
prachtig! Dankjewel