Laat je Grand Seiko zien V

Niet echt aantrekkelijk… :nauseated_face:

Maak m op zn minst dan eerst even schoon met een sopje…

Ow en de eigenaar moet ook even wat vaker douchen. Ik krijg dit niet voor elkaar hoor.

Hard pass

2 likes

Weet je zeker dat het geen 600 euro was ipv 6000? :sweat_smile:

Hier een met meer licht:

23 likes

Kun je een lekker noodle-soepje van trekken :ramen:

19 likes

Hij voelt vrij stevig ‘in your face’ op deze foto. Niet iets dat ik meteen bij jou zou verwachten. Wel weer een hele andere koers dan de andere over het algemeen meer ‘dressy’ GS’s. Liefde op het eerste gezicht ?

1 like

Een beetje een diverse collectie bouwen. Daar paste zoiets heel goed bij op het moment.

3 likes

Lekker sportieve zomerse look deze NA. :ok_hand:

1 like

Dit vraagt om een foto van de huidige collectie! :grin:

3 likes

De SBGX261 van mij gaat eruit. Komt binnenkort in het blauwe gedeelte. Ontzettend leuke allrounder. :grin:

12 likes

waarom gaat hij weg als ik vragen mag?

1 like

nice!

een pre-advertentie advertentie :wink: :rofl:

edit; Toch even een foto erbij… staat klaar voor een nieuwe eigenaar :wink:

6 likes

Ik heb al weer wat nieuws incoming, En naast mijn andere SBGX is deze eigenlijk teveel van het goede.

Haha ik ben gewoon te lui om een advertentie aan te maken. En anders maak ik er morgen als nog eentje aan. :wink:

1 like

Klinkt logisch. Wat gaat er binnenkomen? Is een prachtig horloge, ga je vast iemand mee blijk maken.

1 like

YES, hij is binnen :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

45 likes

Wow :smiling_face_with_three_hearts:, gefeliciteerd! Welke is dit, hij ziet er awesome uit! Meer pics please!!! #dibsmochthijnietbevallenwatikmenietkanvoorstellen#excuseszienudena

1 like

Wowwwwwieeee :heart_eyes::ok_hand:

1 like

Ik zal maar geen plaatje posten, omdat ik dan waarschijnlijk gelijk verbannen wordt uit het GS topic. Maar er komt een Tudor Prince Date-Day binnen :grin:

2 likes

Mooi. Draag het in gezondheid

2 likes

Good Lord

1 like