Niet echt aantrekkelijk…
Maak m op zn minst dan eerst even schoon met een sopje…
Ow en de eigenaar moet ook even wat vaker douchen. Ik krijg dit niet voor elkaar hoor.
Hard pass
Niet echt aantrekkelijk…
Maak m op zn minst dan eerst even schoon met een sopje…
Ow en de eigenaar moet ook even wat vaker douchen. Ik krijg dit niet voor elkaar hoor.
Hard pass
Weet je zeker dat het geen 600 euro was ipv 6000?
Kun je een lekker noodle-soepje van trekken
Hij voelt vrij stevig ‘in your face’ op deze foto. Niet iets dat ik meteen bij jou zou verwachten. Wel weer een hele andere koers dan de andere over het algemeen meer ‘dressy’ GS’s. Liefde op het eerste gezicht ?
Een beetje een diverse collectie bouwen. Daar paste zoiets heel goed bij op het moment.
Lekker sportieve zomerse look deze NA.
Dit vraagt om een foto van de huidige collectie!
waarom gaat hij weg als ik vragen mag?
nice!
een pre-advertentie advertentie
edit; Toch even een foto erbij… staat klaar voor een nieuwe eigenaar
Ik heb al weer wat nieuws incoming, En naast mijn andere SBGX is deze eigenlijk teveel van het goede.
Haha ik ben gewoon te lui om een advertentie aan te maken. En anders maak ik er morgen als nog eentje aan.
Klinkt logisch. Wat gaat er binnenkomen? Is een prachtig horloge, ga je vast iemand mee blijk maken.
Wow , gefeliciteerd! Welke is dit, hij ziet er awesome uit! Meer pics please!!! #dibsmochthijnietbevallenwatikmenietkanvoorstellen… #excuseszienudena
Wowwwwwieeee
Ik zal maar geen plaatje posten, omdat ik dan waarschijnlijk gelijk verbannen wordt uit het GS topic. Maar er komt een Tudor Prince Date-Day binnen
Mooi. Draag het in gezondheid
Good Lord