en in afzondering
Fenomenaal.
Niet mis! Hoe bevalt de dikte?
Hij blijft vrij “dressy” voor een sportieve GMT, dus op zich past het wel in je collectie imho
Typenummers willen we weten!!! Maar dit is dus de quartz met de ‘lions mane’ wijzerplaat?
Speciale wijzerplaat, heel mooi! Geniet ervan
oke, oke… dit is de sbgy005.
Het is inderdaad die Japanse quartz, volgens mij noemen ze dat daar Spring Drive.
De benaming van de wijzerplaat is discutabel. GS zelf heeft het over een muur van ijs
Maar de ‘lions mane’ heb ik ook al gezien. Ik heb dus eigenlijk geen idee
Dit is de achterkant:
Heb het uurwerk even stil gezet, maar de Hi-Beat “freesprung balance” is draaiend leuker om te zien
P.S. Mijn foto is ongelooflijk korzelig, deze persoon heeft het beter in beeld gebracht:
WTF? Inderdaad, het is die spring drive. Hoe kom je daaraan? Er zouden er maar 22 van gemaakt zijn, en jij hebt er eentje?
Wow! Stuk mooier dan de vorige high beat versie!
ja gaaf hè.
Hij was niet meer te krijgen en uiteindelijk wist Magi er toch nog eentje op te sporen. Ik schrok er eigenlijk zelf van toen hij mailde, ik had het ook niet verwacht.
Maar omdat ik zo gek ben op dit soort wijzerplaten en ik nog geen springdrive had, het toch maar gedaan. Zo blij dat ik het gedaan heb…
Edit: dit uurwerk moeten ze echt in meer horloges gaan lepelen. Die dikte is subliem.
Ja geweldig! Het zal niet goedkoop geweest zijn. Ook niet bij Magi
Dikte vind ik geen probleem. Valt deels weg op de pols en deze is wat sportiever, dus dan is iets dikker niet erg vind ik.
Voor zover ik me herinner zijn er maar twee horloges met dit uurwerk. De SBGY003 en jouw SBGY005.
En de SBGY002 zie ik:
Het is dus een springdrive powered handopwinder? Dat is wel weer even wat anders ja
Tot nu toe inderdaad maar enkele horloges met dit uurwerk. Maar nu ze het hebben toegepast, zullen er toch wel meer volgen mag ik hopen.
Verdomme zeg…
Je wil bijna het horloge binnenste buiten dragen
Wow wat een ongelooflijk tof horloge, en bijzonder dat je er een (van 22!) hebt kunnen bemachtigen. Ik vond de SBGY003 niet zo mooi in het echt, maar denk dat deze me zeer zou kunnen bekoren.
P.S. Wat heb ik toch een stronthekel aan al die beperkte oplages. Deze is toch mooi genoeg om er duizenden van te verkopen??
helemaal met je eens. Van deze hadden ze er meer moeten maken.
Wel gaaf om te zien. Dit is nummer 3
Dank je. Dat vind ik ook. Ik heb wat reviews gelezen waarbij gesteld werd dat dit het eerste uurwerk van GS is dat qua afwerking op het Poinçon de Geneve c.q. Lange niveau ligt. Ik ben bevoordeeld, maar het er wel mee eens