Laat je Grand Seiko zien V

Nee, heb hem net ook geedit.
Op het eerste gezicht dacht ik dat deze de sbgx lijn was :see_no_evil:, die zitten wel rond dit bedrag

8 likes

Ook die lust ik wel voor€1000

2 likes

Die heb ik al een aantal maal voorbij zien komen, al 2x getwijfeld om de trekker over te halen in de tijd dat ik nog niet helemaal gelukkig was met mijn SBGA001. Beiden kon ik kopen net onder de 1000. Waren beide sbxg063 met een champagne plaat, gelukkig toen niet gedaan ben nu weer helemaal happy met de SBGA001

9 likes

Het wordt hier steeds groener … :weary:

Dan liever op deze manier:

30 likes

Met het dagelijks even een paar slagen opwinden dit prachtige uitzicht…

20210228_112440_1

31 likes

Je begrijpt dat die om je pols zit als je langs komt ehh! :rofl::+1:

2 likes

SBGA423… Jammer van de rode power reserve wijzer

25 likes

Een SBGX voor 1k?
Waar?

Hier! Gaat trouwens niet weg hoor.:see_no_evil:
Blijft de favoriet in de collectie.

15 likes

Lekker dealtje gescoord dan :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik zag 'm voorbij komen op Facebook. Heel mooi. Jammer dat er weer maar 39 van zijn dus onmogelijk te vinden schat ik zo.

1 like

Sorry :cry:
Zal er beter op letten, wil niks met dat groene gedeelte te maken hebben :money_mouth_face:

1 like

Op de kroon van mijn sbgv245 zit een beetje speling als deze uit staat. Als je draait aan de kroon zie je ook een soort wiebel. Is dit herkenbaar / onderdeel van hoe zo’n kroon op de stift gemonteerd zit?

Was initieel verbaasd dat ik deze nog niet eerder had gezien, maar bij nader inzien is dit dus een nieuwe? Komt op mij op de een of andere manier een beetje gedateerd over.

Fijne dag allemaal

20 likes

Mooi bandje erop ook!

1 like

Toffe band zeg, neem aan dat dat niet OEM is?

1 like

Klopt. Is een band van strapcode.

Heeft dus te maken met de constructie van de kroon ben ik achter gekomen. Vanaf 04.00 ongeveer.

3 likes

De snowflake naast de nieuwe witte berk… meer verschillen dan overeenkomst.

22 likes