De berkenbast lijkt mooi compact, fijn dat ze de kast 40mm hebben gemaakt ipv zich te laten verleiden tot een grotere.
En dan een band die even breed als de wijzerplaat is
Ja die had wel 20mm mogen blijven denk ik. Maar het heeft ook wel wat. Ik las ergens dat iemand zei dat GS zo misschien iets meer richting modellen met geintegreerde band gaat zoals de royal oak.
De eerste keer dat ze dit patroon gebruikt hebben was in 2005.
Nog een geluk. Ik vind dit patroon helemaal niets.
Naast deze groene en de grijze uit 2005 is de SBGA389 met blauwe dial nog het meest geslaagd.
De berk is mij wat te druk, en dan de stompe uurwijzer
Zou voor de ouwe vertrouwde snowflake gaan.
Op deze foto lijkt het reliëf op de wijzerplaat inderdaad veel duidelijker dan op de snowflake. Maar ik denk dat je dat toch in het echt zult moeten zien. Ik kan me voorstellen dat de berkenbast kleiner ‘draagt’ dan de snowflake, ook door de bredere band, wat mij prima uit zou komen.
Yep, de berkenbast zou kleiner dragen. Op internet zie ik alleen maar enthousiaste meningen over de plaat. Ik zie het nog niet…
En hier nog een filmpje in vergelijking met een snowflake. (Af en toe wat sneller laten afspelen…)
Ik zie het wel hoor! Erg mooi.
Ik zie het ook niet. Plaat is mij té druk…en die urenwijzer
Ik vind de wijzers en markers te grof voor een GS. Alleen de sport collectie komt ermee weg imho. De wijzerplaat is te zilverig en de band te breed.
Kortom teveel “te”’s. Weg ermee… Next!
En hij mist het kapje op de secondenwijzer
En de band heeft geen taper.
Vraagt om een mod
Eens. Ik heb moeite met de verschillende stijlen. De kastvorm is klassiek en door de polishing neigt die naar sjiek.
Maar dat klopt dan weer niet met de wijzers en de brede bandaanzet.
De plaat is zeker tof, en de losse elementen zeker ook, maar alles bij elkaar zeg ik nee.