Wat een sneue bedoeling. Allemaal oud nieuws is een beursjasje
Ja, de lezers van dit topic weten dit wel allemaal, maar het toont wel dat GS wel iets doet om dit wereldkundig te maken. Trouwens voorlopig enkel op de “global” site.
Deze horloges weten mij te overtuigen (prachtig) maar wat zijn de automatische opties op 36-37mm. Nagenoeg geen?
Vintage zijn er zat in die maten. Check het topic ‘show je vintage grand seiko’.
Of deze reissue bij @vierport is ook prachtig en de goede maat, en automaat.
Yes vintage idd maar zoek liever iets nieuws
Mijn gs tocht is begonnen met een sbgr089. Voor mij net iets te klein, maar was top.
Later is deze ook nog uitgebracht met de nieuwe GS lay-out en heette toen de 289
Ik vind deze heel gaaf - komt volgens mij regelmatig langs op een ander forum.
Op de website van de kunstenaar staan nog veel meer voorbeelden. Hij heeft in 2018 ook een drietal datejusts op deze manier (plus het leren bandje) gemod voor AWCO.
Die sbgr095 hierboven is nieuw. Dat is een reissue.
Top, ga eens kijken!
Mee eens. Meer heb je niet nodig eigenlijk
Echt he ! Prachtig is ie Maar GS heeft (heel) veel prachtexemplaren …
Wauw! Waar heb je deze grand seiko gekocht als ik vragen mag? Dit is de winter variant toch?Zijn ze goed te verkrijgen in Nederland ? Ik vind de spring ook zo mooi maar weet niet zo goed waar ze te krijgen zijn.
Af en toe komt er een prachtige limited edition langs (zoals die van Hans). Is er een site waar deze aangekondigd worden? (Gezien sommige sterk gelimiteerd zijn/alleen bij specifieke (Japanse) winkels te verkrijgen zijn)
Dit is wel de hoofdreden voor mij om voor 9F quartz te gaan. Een 37mm Grand Seiko maar dan modern (2017 in mijn geval). De afwerking maakt de quartz helemaal goed, én daarbij: 9F High Quality is gewoon cool.
Nee, je zult al het GS nieuws moeten volgen. Er is altijd wel achteraf een site die alle releases publiceert. Maar van die van Hans zijn er maar 20 gemaakt, dus als je op die site met alle releases wacht met dergelijke aantallen, dan ga je altijd achter het net vissen…