Laat je Grand Seiko zien VI

Ik wil mijn 319 wel ruilen tegen jouw 231.

Of niet, ik weet t ook niet… Ideaal ding, loopt altijd. :grin:

1 like

Stunning! :ok_hand:

De band vind ik niet top… het horloge daarentegen! :star_struck:

Ontopic: Nog even een plaatje van die van mij. Te dik zeg je? Kijk eens wat een diepte :blush:

16 likes

Heel fraai! Maareh, ben jij degene die m vrij recent bij Reijersen heeft weggekaapt? :cowboy_hat_face:

Fantastisch mooi. De plaat lijkt iets van een eggshell structuur te hebben?

Klopt, er zit een heel subtiel structuurtje in. @ThaPapper heeft er eens een verhaal over geschreven. Dit was 1 van zijn foto’s:

Voor de liefhebbers:

NA, de verborgen schatten van de Grand Seiko SBGA293

@daffie jij die van jou nog niet beu? :innocent:
De SBGA283 is discontinued denk ik, staat alleszins niet meer op de GS website.

6 likes

Ja zo ken ik nog meer! ‘Wat zeg je, ik ben te dik? Nee hoor, ik heb gewoon een diep lichaam.’ :laughing:

2 likes

Erg fraai vind ik dat effect…houd ik van. Dank ook voor de link naar de heerlijke review van Chris.

Hey idd zeg…mijn spring drive is niet meer op de GS website te vinden. Discontinued…ja zou het?

Ze zit hier iig nog steeds om de pols…3 weken nu. En nog steeds geen afwijking…wat een uurwerk! :astonished: :ok_hand:

Jij bent vermoedelijk in 7th Heaven momenteel met het Trio prachtige Grand Seiko’s in huis. Vergeet niet een foto te maken van het trio voordat je gaat flipperen. :wink:

1 like

Reden te meer om hem te houden! Ik ga die nauwkeurigheid ook eens timen hier. Na 1 dag alleszins nog geen afwijking :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het herinnert me wel wat aan de decadentie van deze hobby, telkens als ik ze zie :sweat_smile: maar ik neem zeker een paar foto’s voor ze gaan!

:joy: die probeer ik even als mijn vrouw er wat van zegt :wink:

1 like

Als je er toch vanaf wil :sweat_smile::wink:

Deze blijf ik toch wel erg gaaf vinden
Mooie bruine band en klaar.

Ik voel hem niet GS maar kan ook net voor mij het verkeerde model gekocht hebben. Misschien is het de champagne plaat

Zeker niet, sorry. :grin::+1:

1 like

Wist ik al zoals je toen al aangaf :ok_hand:t2::facepunch:t2:

1 like

Dat is het plan inderdaad :blush:

Eens uitgebreid de collectie passen is zeker een aanrader! Er zoveel moois te ontdekken, zeker in de textuur wijzerplaten. Weinig aan de dunne kant wel, tenzij je bij de quartz blijft of de nieuwe high end modellen zoals de SBGY007 bv.

1 like

Niet doen, die van jouw heeft mooiere wijzers en is unieker :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

26 likes

Op vraag van @daffie vooraleer er eentje vertrekt :grinning_face_with_smiling_eyes: de sbgn zal de eerste zijn die in het blauwe gaat denk ik.

22 likes

Prachtig!

:heart_eyes: Ik zeg…overweeg een extra hypotheek.

1 like