Ik heb het destijds bij mijn SBGH001 geprobeerd met GS gesp. Is mooi maar ik vond hem op staal uiteindelijk toch mooier.
Dit plaatje is trouwens met een SBGJ255. Titanium special met lume.
Ik heb het destijds bij mijn SBGH001 geprobeerd met GS gesp. Is mooi maar ik vond hem op staal uiteindelijk toch mooier.
Dit plaatje is trouwens met een SBGJ255. Titanium special met lume.
Yep. Ben ik met je eens. 1 van de weinige modellen waarbij de band ervoor zorgt dat het 1 geheel wordt. Daarnaast speelt de dikte van de gmt ook niet echt mee voor een leren band.
Maar goed, als we het niet proberen weten we het natuurlijk nooit zeker🤷♂️
Bedankt, altijd weer een nuttig overzicht!
Ik vind het een wat tegenvallend jaar. Mijn favoriet is dezelfde als die eind 2020 werd aangekondigd, maar blijkbaar pas begin 2021 is geleverd, de SBGZ005. Uit de categorie ‘onhaalbaar’:
Ja eens dat het niet het topjaar is. Maar uit dezelfde categorie “onhaalbaar” viel me deze wel op. (Hoewel ik dan weer twijfel over de kleur blauw)
Zou meer twijfel hebben over de kast, is anders maar niet mijn smaak.
Beter een snowflake om de pols dan geen sneeuw op straat. Oudhollands gezegde.
Wat mij betreft mag je het woordje ‘geen’ weglaten 

Ik was vorige week in Denemarken en klaagde over dat er weinig GS verkooppunten waren. Eentje had wel zijn voorraad online staan, waardoor ik wist dat ik de moeite niet hoefde te nemen om er langs te gaan. Maar hun duurste was wel een erg mooie. En sinds ik die groot open heb staan in mijn browser denk ik iedere keer als ik er langs ctrl-tab: ‘nice’. De SBGH266, met de hele mooie whirlpool wijzerplaat in wit. Klik er even 2x op om de wijzerplaat in detail te zien.
Nice!
Foto is van een paar dagen geleden, maar man wat ben ik gek op dit horloge. Ik ben inmiddels ook helemaal leip van het merk en hoop dit jaar nog een mooie dresser van GS aan te kunnen schaffen
Jazeker. Echt een fantastisch exemplaar. Zijn ze nog nieuw leverbaar?
Staan er nog wel op Chrono24.
Heel mooi inderdaad!!
Heel mooi! Moeilijk te zien: is het datum veld zwart of blauw?
Zwart.
Dat kan ik me voorstellen. Dat blauw is volgens mij echt tof…