Indeed. Hoorde van Paul van jullie ruildeal. Mooi hoor…top aanwinst. Geniet ervan.
Ben er erg blij mee, werkelijk een technisch hoogstandje in een classy kast en dito wijzerplaat
Heel bijzonder idd. En je zult nog versteld staan van de accuratesse van de spring drive. In de maanden dat ik deze heb gehad liep het uurwerk exact op de seconde gelijk. Bizar.
Dat is inderdaad indrukwekkend. Ik ben benieuwd en zal eens monitoren hoe hij nu loopt
Dit inderdaad! Ik ben altijd geneigd die van mij op gang te houden omdat het zo indrukwekkend is hoe juist die blijft lopen. Misschien hebben die Japanners dat ook en hebben ze er daarom een power reserve op gezet
Het is toch een ondergewaardeerd stukje techniek vind ik.
Prachtige techniek is het absoluut. Voor mij dé mooiste weergave van het verlopen van tijd.

Na het zien van deze foto wil ik binnenkort toch eens een leren band gaan proberen voor de 201.
Heeft iemand wellicht een GS gesp die ik kan overnemen?
Haha top
Ik heb het destijds bij mijn SBGH001 geprobeerd met GS gesp. Is mooi maar ik vond hem op staal uiteindelijk toch mooier.
Dit plaatje is trouwens met een SBGJ255. Titanium special met lume.
Yep. Ben ik met je eens. 1 van de weinige modellen waarbij de band ervoor zorgt dat het 1 geheel wordt. Daarnaast speelt de dikte van de gmt ook niet echt mee voor een leren band.
Maar goed, als we het niet proberen weten we het natuurlijk nooit zeker🤷♂️
Bedankt, altijd weer een nuttig overzicht!
Ik vind het een wat tegenvallend jaar. Mijn favoriet is dezelfde als die eind 2020 werd aangekondigd, maar blijkbaar pas begin 2021 is geleverd, de SBGZ005. Uit de categorie ‘onhaalbaar’:
Ja eens dat het niet het topjaar is. Maar uit dezelfde categorie “onhaalbaar” viel me deze wel op. (Hoewel ik dan weer twijfel over de kleur blauw)
Zou meer twijfel hebben over de kast, is anders maar niet mijn smaak.