@Jobba_jobu hier ben ik ook prima geholpen.
En als ze de website ook op voorraad hebben, heb je volgens mij al een hele hoop modellen en wijzerplaten als startpunt gezien.
Ja daar ben ik het wel mee eens. Je zit midden in de winkel tussen de Seiko 5’s een GS te passen van tussen de 5 en 10K terwijl er mensen binnen komen om hun batterijen te vervangen.
Maar ik heb alleen maar goede ervaringen met het personeel daar. OK, bijna elke keer zat ik met de verkoper met vele jaren ervaring. Hij weet er echt veel vanaf en met hem kan je heel veel en gedetailleerd over GS praten. Maar het is wel echt tijd om GS los te trekken, want het past niet bij waar ze zouden moeten staan.
Thanks voor de tip.
Tijd voor een dagje Den Haag denk ik maar, na de Lockdown.
Zie op de site al dat een redelijk aantal premium dealers rondom DH zitten (ook non-official)
Ik ergerde me eraan dat er dealers waren die adverteerden met 20% korting. Zo krijg je het merk niet op niveau. Prima dat ze die eruit hebben gehaald lijkt me.
Lekker.
Mss t dure maar bewaren voor een ander jaar ik krijg steeds meer zin in weer een GS
Mbt t de reactie van de GS boutique in onze hoofdstad ben ik t wel eens. Bijna geen zitplaats en ik heb t ongeluk gehad dus een beginnend iemand te treffen meerdere keren.
Ja sorry hoor als jou antwoord is op toch wel t uithangbord van gs de snowflake ‘wat is dat?’
Ok als je voor een keten of juwelier werkt waar ze pakweg een paar dozijn dure merken hebben en je dan niet van elk merk de hoed en de rand weet soit. Maar als je een duur merk hebben je bepaalde dingen niet weet. Neee dank u. Dan zijn Frankfurt en Hamburg beter geregeld. Ook qua ruimte…
Gefeliciteerd met je aankoop. Waar heb je hem vandaan?
Ik zag deze zojuist op een ander forum voorbij komen. Zou een nieuw model zijn. Weet iemand hier meer over? Kan zelf verder niets vinden. Hopelijk niet weer een USA versie…
Via Pertijs in Breda.
Ja, heb ik ook. Echt een hekel aan korting.
Wat is die laatste? Bloedspetters in de yellow snow?
Snowflake met gouden wijzers en indices was er al, dit is niet veel beter. Die eerste lust ik wel.
Ik denk dat je die laatste pas kunt beoordelen als je echte foto’s ziet.
Het lijkt me rood en rosé goud. In ieder geval een aparte combinatie.
Hahahaha. Scherp!
Had het gezien, maar wil meer informatie… per wanneer, waar en prijzen
Ik denk de Europese tegenhangers van die prachtige groene USA versies.
Heel mooi die blauwe! Maar ik wil die groene zoooo graag
Zoooo jammer dat ze 37mm zijn. Ik vind ze prachtig.