Ah ja, de 235 heb je ook nog.
Er zit ook nog een donker groene limited tussen.
Ik doelde meer op al het moois dat Grand Seiko USA (eigen entiteit) op de markt brengt en de slappe aftreksels die wij krijgen
Ah ja, de 235 heb je ook nog.
Er zit ook nog een donker groene limited tussen.
Ik doelde meer op al het moois dat Grand Seiko USA (eigen entiteit) op de markt brengt en de slappe aftreksels die wij krijgen
Jeetje! Gaat het weer een beetje?
Ik begrijp daar ook niet zo veel van. De horloges die ik gisteren hier poste zijn wel wereldwijde modellen
De SBGW255 met groene Mt. Iwate wijzerplaat bedoel je denk ik. Azië (Thong Sia) 150 limited.
GS is niet meer te houwe met al die lichtblauwe!
Nu nog een betaalbare variant voor de EU
Die 2 EU handwinders zijn relatief betaalbaar
Die heb ik er bewust niet bij gezet omdat die limited is. De andere allemaal niet.
Die 295. Nice . Waarom nu weer us only?
Heel fraai!
Welke zijn dat? Met de ivoor dial?
Ze proppen hun dials werkelijk overal in.
Dit is er over naar mijn mening.
Een nieuwe chronograaf, de SBGC247.
Doe maar een dubbele espresso
Anderzijds, en dit is wel leuk nieuws, komt er een niet gelimiteerd model uit met de dial van de SLGA007.
Kun je iemand mee doodknuppelen.
Die wijzerplaat vind ik nu juist het grootste twijfelpunt aan de slga007. Ik blijf maar foto’s langs zien komen in chrono24 advertenties waardoor ik twijfel of hij er in werkelijkheid wel zo mooi uitziet als in de controlled environment persfoto’s.
Chrono24 mee eens, maar als ik hem dan weer voorbij zie komen op watchuseek denk ik er weer anders over…
Dat heb ik nu ook. Volgens mij is de “schittering” veel minder uitgesproken dan bij de White Birch en is het reliëf bij een minder sterke lichtinval zelfs niet eens zichtbaar.
Onder direct zonlicht zou deze dial er echt uitzien zoals een meer waarover een briesje waait.
Ik zeg wel “zou” want ik heb hem ook nog niet irl gezien maar dit is wat mij verteld is.
Wie komt er eens in de buurt van Berlijn om dit te controleren?