@El_penumbra: op een 16cm pols gaat dit model 100% zeker goed passen, door de korte lugs die ook nog eens sterk naar beneden buigen.
Ik lig nu bij te komen van een beenoperatie maar ik zou ‘m tzt graag een keer passen ipv iets ongezien aanschaffen.
Passen mag daarna zeker een keer.
Dank je en zeker een mooi horloge maar zoals gezegd de maat moet ik nog aan wennen 
Haha duur is relatief dus een pb eraan waren kan nooit geen kwaad 

Nee nee, ik heb net wat andere lijntjes uitstaan 
Dan heb je je vliegticket er snel uit. 
Hoewel, importbelasting ligt wel op de loer dan.
Ik vind 'm helemaal top overigens. Ben zelf meer fan van Spring Drive dan high beat denk ik. Toffe nieuwe techniek.
Maar de prijs schrikt mij ook af. 
Vind deze ook erg mooi! Maar moet eerst iets uit😁
Heel anders dan wat je normaal draagt.
Dit is GS, sportief… Maar idd, blijft super. En toch voelt opruimen nu even beter.
Ja daar heb je gelijk in, is sportiever dan ik meestal draag. Maar hij is wel ‘elegant sportief’ op de foto’s.
Blijft echt een prachtige GS!
Geniet ervan!
Dank je!
Ik ben elke keer aangenaam verrast over hoe klein deze eigenlijk is in het echt. Blijft een aanrader voor elke startende GS liefhebber 
Bij mij blijft ie ook maar op de lijst staan. De 005 of de SBGN003, heel fraai 
Ik heb horen waaien dat ze mogelijk eruit gaan…
In de EU zijn ze grijs niet goed leverbaar en op chrono24 zijn de voorraden ook beperkt. Dus als je een nieuwe wilt, misschien niet te lang wachten.
Nogmaals, horen waaien natuurlijk 

Ik neem die van jou wel over als je weer wat anders wilt 
Ik neigde meer naar een zwarte omdat ik al een blauwe Tudor BB58 heb, maar man de 005 is wel weer mooi als ik 'm zo bij jou zie 
deal! Maar ik heb mezelf beloofd geen GMT’s meer te flipperen dit jaar 
Hoe langer ik hem draag hoe meer ik hem ga waarderen, heerlijk horloge! Wordt ook hier momenteel veel gedragen.