Laat je Grand Seiko zien VI

Prachtig horloge! Ik moest ook wel wennen aan de maat, maar ben er nu (na een week of 4) erg happy mee. Draagt comfortabel en is toch aanwezig.

10 likes

Vanwege een zeer prettig onderhoud vanmiddag met onze @El_penumbra mag ik inmiddels beschikken over twee wat controversiële GS-sen. De eerst is inmiddels bekend, dit is de tweede. :smiley:

En… met (6-kantig!) dopje :ok_hand:

Bij daglicht zal ik proberen het patroontje in de wijzerplaat vast te leggen.

Onmiskenbaar GS. Maar slechts kort in productie geweest en behoorlijk afwijkend, toolish, maar wel wat understated toolish. De band is niet iedereens kopje thee, maar die facetjes :scream: ik vind het een prachtig geheel!

19 likes

Ja klopt Jaco, dit herken ik wel. Heb hem nu op een GS lederen band gezet en ga hem dus eens gewoon dragen op dit prachtige leder :sweat_smile:

1 like

Mooie set zo. Veel plezier er van!

Ja is en blijft wennen maar ik geef de horloges bijna nooit zo’n lange tijd :grin:

1 like

Een Japanner met humor. Dat mag ik wel :grinning:
Bijzonder model, ik ben benieuwd naar je foto’s.

3 likes

Ja precies dat. Er zijn maar weinig GS-sen met cijfers. En ik ken geen ander model met zo’n een afwijkende (in dit geval twaalfkantige) bezel. Op het eerste gezicht valt het overigens niet eens op.

2 likes

Erik zo beter :sweat_smile:

20 likes

:ok_hand:

1 like

Ook heel mooi!

1 like

Jaaaaa, kijk dan :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik vind m zo groter ogen dan op staal. :+1:

1 like

heel gaaf horloge hans. Welke is dit?

Wat is ie nóg mooier op staal!

Draag je duo in goede gezondheid. :grinning:

1 like

GS, mooi merk.

12 likes

Heerlijke kleur blauw :blush::+1:.

Is ‘ie al verkocht?

1 like

Nee, wel veel interesse. :grin::+1:

2 likes

Ah wat leuk dat jij hem over hebt genomen. Ik heb er ook met een schuin oog naar gekeken en vond het een heel leuk model met de 6 en de 12 en de wijzerplaat als twist. Uniek.

1 like

20 likes

Gefeliciteerd, ik heb hem in handen gehad en vond hem super :+1:t2:
Andere ex van @El_penumbra om de pols vandaag :heart_eyes:

9 likes

Ik kom net deze tegen… allejezus wat een mooi ding. Spring drive met 5 dagen gangreserve ook.

De SLGA009.

2 likes