omdat je juist aan de buitenzijde van de band, tegen de vaak dikke lugs aan, het zo goed als mogelijk vlak wilt hebben voor een mooiere overgang. Padded bandjes zijn vaak te dun aan de buitenzijde.
Ik zit naar de Spitfire te loeren van Rios. Die is aan de kast vrij dik, dus misschien dat dat zou werken.
Exact dat, inderdaad. Want de padded banden passen totaal niet bij deze kast. Of eigenlijk… Ik ben geen fan van padded, punt.
Ik heb de mijne ook nog omdat ik 'm prachtig vind. Maar het is een relatie met scherpe randjes er aan.
Snap ik maar een mooi bol padded band is aan de rand ook niet dun.
Al is op een 44GS kast een dikke platte band wel het mooiste. Anders krijg je een bolle band op een hoekige kast.
Maar dat hoeft niet voor andere modellen zoals je prachtige 047 die zelf ook wat ronder zijn.
Zoals de 5-piece
de 5-piece.
Ik ben benieuwd naar je Seiko NL light polish ervaring
Exact! Hier wordt vaak geen aandacht aan besteedt, terwijl het net het geheel af maakt.
Bv: mooie match qua kleuren
Maar de band zit veel te laag. Direct weer op staal gezet hierna, het was niet om aan te zien (niet de beste foto)
Die moet je even uitleggen aub.
De 5 link vind ik namelijk altijd mooier dan de drie link. Op elke kast als ik er even snel over nadenk.
Dat vind ik ook, maar ik vind het design van de 5-piece totaal niet passen bij een 44GS kast.
De kast is strak met scherpe hoeken en grote vlakken. De band is afgerond en soepel.
Ieder zijn mening
Vind je het design van de 3 piece dan wel passen?
Voor deze keer akkoord maar ik heb toch liever dat we het allemaal eens zijn.
Met mijn mening lijkt me dan het makkelijkst.
Wie, wie, wie… De 319?
Ja, o wee als het er één is die ermee van HF gevlucht is!
Geen dunne band nemen
Ik ook, laat tzt hier weten!
Nee, dat vind ik ook niet mooi staan.
Ik ga wel een ander merk kopen en in dat topic vrienden zoeken
Dus je wil ‘m zonder band!?
En blijf vooral hoor. Ik zal me flexibel opstellen.
Foto erbij uit het archief:
Nato
Zo’n nieuw gewoven seiko bandje, dat past bij de dial
Perfect, als deze 40mm*12mm was inderdaad! Zo onwijs jammer telkens…