Laat je Grand Seiko zien VI

Met mijn wat beperkt zichtvermogen als kippige vijftiger vind ik de 375 echt heel goed uitzien na de light polish

3 likes

20 likes

Zelfde ogen als ik denk ik :grin:

3 likes

Gewoon heel mooi!

25 likes

Werk ziet er goed uit. Heb je ook een voor/na foto van een bepaalde kant?

De na fotoos staan hierboven, @daffie heeft ergens een setje gezet van ervoor, even zoeken

2 likes

Blijft fijn schitteren in het licht :slightly_smiling_face:

17 likes

20 likes

Ik was er van afgebleven denk ik.

Hij is zijn scherpte wel kwijt, maar ik ben dan ook een piet lut met originele afwerking. Beetje dwangmatig niveau inmiddels :sweat_smile:

2 likes

Op zaterdag draag ik deze af en toe maar het blijft speciaal

26 likes

22 likes

Super gaaf. Lekker die dikke indices. :+1:

1 like

Tsja, en je hebt er geen pilletjes voor geloof ik. :wink:

1 like

17 likes

Blijft apart dat je het werkje in de wijzerplaat hier totaal niet ziet. Dat heb je met GS wijzerplaten, ze hebben onverwachte verrassingen voor als je eens goed wilt kijken.

1 like

Had iemand deze al gelezen?

Iemand die aan de hand van catalogi beweert dat Grand Seiko helemaal niet weg was tussen 1975 en 1988, maar voort leefde in de Grand Quartz. Ik vind z’n argument overtuigend.

Les1: Seiko doet al heel lang aan snowflake-achtige reliëf dials
Les2: Die 44GS achtige kastvorm heeft veel vormen gehad.

13 likes

Dank voor het delen. Daar ga ik ff rustig voor zitten :slight_smile:

1 like

Elke keer als ik in de auto zit en mijn GS weer perfect het licht pakt word ik weer verliefd op dit toppertje

23 likes

Ik heb net op kopen gedrukt voor deze achterkant:

De rest van het horloge mag er ook zijn :slight_smile: Ik zat al heel lang op zo een te azen, maar steeds ontbrak er iets. Deze heeft het allemaal, inclusief de stalen band, doos en papieren. Nu is het wachten op bericht terug van de Japanse verkoper.

Edit voor @Ri_ck:

Beetje bijzonder met de rose-goud 24/7 (ok, ik had liever zilver gehad, maar dit geeft ook wel weer iets speciaals), maar ook een geblauwde secondenwijzer a-la-eichi en een datum en power reserve. Eigenlijk alles waar ik een vinkje bij zou zetten. Alleen geen automaat, maar dat biedt juist het prachtige uitzicht op het spring drive uurwerk.

25 likes

Wauw uniek! Binnen Europa kunnen bemachtigen?

Foto van de voorkant is een pre.

1 like