Je bent hem wel goed aan het promoten.
Dat blijkt tegen alle verwachtingen in hard nodig
Mooi vastgelegd ook
Beauty!
Gisteren bij Brunott geweest, en inderdaad. De Grand Seiko vitrine is helemaal leeg. Ik vroeg of de zaken goed gingen of dat er wat anders was.
“Grand Seiko heeft besloten een andere richting in te gaan en daar pasten wij niet in”
Als je op de site van GS kijkt zie je ook dat ze stevig gesneden hebben in hun netwerk.
Reijersen is er ook uitgegooid door GS.
Ik vind het erg jammer, House of Pertijs ben ik een keer gaan kijken en dat was echt stukken minder prettig dan Brunott of Reijersen. (lees: stijf en afstandelijk)
Ik weet niet hoe het zit met Brunott, maar Reijersen is eruit gegooid niet zo heel lang na hun btw actie. Terwijl er voor die actie al rondwaaide dat GS zijn dealers wat korter ging houden. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze hiervoor ook niet gewaarschuwd geweest zijn.
Nu, het gaat vooral om naast de grote merken te liggen natuurlijk. Ze willen mee met de Zwitserse jongens en dat imago oppoetsen is niet zo eenvoudig… hoe vaak hoor je niet “het blijft een Seiko” en “zoveel geld voor een Seiko” enz
In NL hebben jullie nog wel keuze gelukkig. Van Baal en Van Willegen bv zijn toch de slechtste niet dacht ik?
Ook Van Hell in Amersfoort en Apeldoorn voert een ruim GS assortiment. Dus inderdaad is het niet zo slecht hier hoor.
En meestal ook het hele assortiment pasklaar!
Reijersen één keer geweest op de fiets; alleen een biertje gedronken Leuke zaak.
Nu spreek ik wel ook een stukje vanuit emotie.
Het was altijd: pauze, de trap af en meteen de Karel Doormanstraat in lopen.
Kijken bij Brunott, broodje Febochinees en dan terug
Dan was gisteren ff schrikken ja.
Het is altijd leuk om een winkel in de buurt of een bekend adres te hebben natuurlijk.
Ik moet een uur in de auto naar Antwerpen om een GS te passen, dus in België is het alleszins niet beter
Onlangs nog bij Van Baal geweest en ze zijn zeker gastvrij. Doen niet uit de hoogte en ze nemen echt tijd voor je.
Dezelfde ervaring met Van Hell juweliers Amersfoort. Ondanks mijn sportieve fietskleding was ik ook hier welkom
Mooie sunburst, zoals het een goeie GS betaamt
Van Hell in Apeldoorn is een fijne zaak, en heeft de band van mijn Snowflake voor niks op maat gemaakt en nog koffie en gebak geserveerd, maar er was geen GS te vinden helaas.
Elke keer als ik hem zie twijfel ik of ik niet deze ipv de SBGN005 had moeten nemen. Als die kast nu eens beter op mijn pols paste…
Mooie foto’s!
Ik lees vaak niet zulke positieve berichten over de GS bracelets, maar ik ben toch wel heel erg happy met die van de White Birch. Hij voelt super smooth, nergens een scherp randje, stevig, sterk, etc. Ook de clasp zit heel fijn en gaat heel soepel open en dicht. Micro adjustment mis ik totaal niet, maar ik heb denk ik mazzel met dat hij goed past (beide kanten 1 half link). Top bracelet dus
Het enige dat ik mij afvraag, hoe zou het staan met polished tussenlinks (de 2 en de 4 zoals op alle 5 piece GS modellen).
Blijft voor mij dé GS topper.