Mooi spul hé het horloge trouwens ook
Beide toppers!
Kun je die van jou ook in zo’n schema zetten, dan kunnen we kijken welke beter is
Absoluut. Van mijn eega moet ik stoppen met dat speelgoed, ik kan het niet meer kwijt. De Titanic van 130cm lang komt er niet in.
Wellicht een nieuw topic, show je horloge met je Lego.
Goede tip van de schroevendraaier. Hoe heet zoiets of hoe/waar kan je dat vinden?
Ze heten T-Blade screwdrivers. Ik heb ze in Japan gekocht op aanraden van een Seiko ingenieur die productielijnen bouwt. Je koopt ze als inserts met dezelfde as maten als Bergeons en je kunt ze in Bergeon (achtige) schroevendraaier houders zetten.
Nou is alleen het probleem dat ik ze gekocht heb bij een machinefabriekje in een achterafbuurtje en de naam daarvan niet meer weet (en toen al niet kon uitspreken). Niet het type bedrijf wat een webshop heeft zogezegd (3 man in een halletje met heel veel interessante super kleine draai- en freesbankjes).
Om de kosten hoef je het niet te laten. Was iets van 1200 yen per stuk (ruim een tientje).
Nou wil het geval dat ik een paar nieuwe nodig heb (versleten). Is het een idee om dat samen in te kopen (ie in een envelopje laten opsturen naar NL)?
Top idee. Ik zou graag mee willen doen met eentje als het doorgaat.
Voor de GS kenners… Deze is onderweg naar mij
Lang naar gezocht
Doe ook even een plaatje van de voorzijde aub, ben benieuwd
Eigenlijk is dit model al te herkennen aan de achterzijde
De whirlpool?
267?
Mooi hoor, gefeliciteerd alvast. Kijk uit naar je foto’s!
Ik zal er gelijk eens werk van maken -heb ik ook weer een goeie set- en een mail sturen. Welke maten en hoeveelheden heb je nodig. Ze maken de standaard reeks van 0.6, 0.8, 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 1.8 en 2.0mm.
Ik gebruik nu de 1.2.
Volgens mij past die perfect op een GS band. 2 stuks zou top zijn.
(Als iemand een andere/betere maat adviseert, hoor ik dat natuurlijk ook graag)
Zo dan, fantastisch dat je die gevonden hebt. Inderdaad ook erg benieuwd naar de foto’s.
De SBGH267 zou bijzonder zijn!
1.2 mm past idd perfect op mijn Grand Seiko. Ik laat twee stuks voor je meekomen.