Laat je Grand Seiko zien VI

Jammer van die 80 hours op de plaat ook :frowning:

Zeker oef. Prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Foto van eergisteren :cowboy_hat_face: met band van @Ko-Banden

25 likes

Dit is wel een van mijn favoriete GS-en hoor. Die blauwe rotor vind ik ook zo gaaf.

2 likes

:coffee: :slight_smile:

25 likes

13 likes

Ik heb deze incoming. Veel z’n in!

33 likes

Bijzonder! Kende deze nog niet! Gaaf ding!

1 like

Prachtige keuze! Hij valt groter dan de dimensies doen vermoeden, maar het is echt een knaller om de pols! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Ik had tijdens mijn speurtocht al gezien dat jij en zulu ‘m in het zwart hebben gehad. Ben benieuwd hoe deze draagt, ik lees vooral dat ie comfortabel is en inderdaad iets groter dan de cijfers draagt.

Nu de wachtterapie even starten :hugs:

3 likes

Dit is de SBGX341, wordt niet in Europa geleverd en was ook alleen in de GS club shop te vinden, niet in de officiële GS shop. Maar ook daar eigenlijk geen specs te vinden, wel een mooie beschrijving!

1 like

Hij is zeker comfortabel, ik vond ‘m echt mooi rond de pols vallen! De zwarte is bij nader inzien wat gewoontjes, dus de witte zal top zijn! Lekker fris :+1:

1 like

Echt super mooi niet normaal

1 like

14 likes

Omdat het horloge ook ‘knettert’ in de zon

Hetzelfde voor die rotor…

35 likes

Deze vreet steeds meer draagtijd op van de andere horloges. Hij zit ook zo verdomd lekker :heart_eyes:.

32 likes

Ik heb weer eens een macro poging gedaan, maar het blijft lastig. De geblauwde schroef is het scherpste punt. Niet heel interessant, aangezien ik geïnspireerd door TeeMasso at the Watchboxdotcom de mile wide anglage in beeld had willen brengen. Maar goed, hier een close up van het Spring Drive uurwerk in mijn Credor:

De anglage (de randjes van de bridges) zien er mechanisch afgewerkt uit, maar de rondingen langs het glide wheel rechts lijken wel groter en meer handmatig afgewerkt. Maar ja, daar lag mijn focus niet perfect :frowning:

Op mijn laptop is deze foto trouwens 2,3MB, maar blijkbaar verkleint de server hem nogal bij het uploaden?

13 likes

Wat een prachtige wijzerplaat is dit toch

1 like

De eerste GS is een feit, kan niet stoppen met kijken naar het lichtspel op de kast en indices!

18 likes

Ja dat kunnen ze wel….

26 likes