Laat je Grand Seiko zien VI

9 likes

Dat is ook wat ik gekregen heb op mijn SBGA. Ik wou deze graag bij de AD kopen en ik ben er goed geholpen, maar voor een 9F quartz zie je mij daar ook niet.

Prachtige aanwinst trouwens! Hij vinkt veel goeie vakjes af: de eenvoudige geborstelde band, geen te grote L2L, spring drive, mooie wijzerplaat. Ik apprecieer de eenvoud van de PR ook op mijn SBGA, handig maar niet storend :slight_smile: Veel beter wordt het niet :ok_hand:

Vandaag toevallig die van mij om, dus een plaatje kan niet ontbreken :wink:

14 likes

Mooi met die groene plaat

5 likes

Niceeee! Dus de leaks hadden toch gelijk. Jammer dat de dial zo donker is, het is bijna zwart vaak. Een lichtere optie was zoveel mooier geweest.

1 september, online boutique only.

14 likes

En weer veuls te prijzig voor deze arme knul :slight_smile:. Ah well :man_shrugging:

2 likes

Ik ben het er wel mee eens dat die “80 hours” totaal overbodig is.

Edit: als tekst op de wijzerplaat. :slight_smile:

Ik vind dat echt super.

Komt vaak voor dat ik de SD na 2 dagen weer oppak en er dan nog een klein beetje prik in zit. Met een 40-50uur reserve ben ik altijd te laat

2 likes

Ik bedoel als tekst op de wijzerplaat. Niet als prestatie. :rofl: :rofl:

2 likes

Haha, dan eens!

1 like

Zie er heel tof uit! Is er al een prijs bekend?

Rekening houdend met nog meer inflatie.

:thinking: klik op de eerste link die ik geplaatst heb en daar staat de prijs.

1 like

Zo hallo. Dat zie ik er niet aan af hoor.

9.200 EUR

Tijdens de vrijdagmiddag borrel ontstond het idee voor een 80 uur durende challenge om zoveel mogelijke variaties te bedenken. De resultaten van die leuke bijeenkomst worden nu één voor één gepresenteerd. :sweat_smile:

1 like

Zojuist binnengekomen, de SBGH267

Wat een prachtig horloge! Eigenlijk had ik niet gedacht ooit nog een GS te kopen, maar deze stond al sinds lange tijd op mijn ‘wishlist’

Oef…

48 likes

:star_struck:

1 like

Om de pols

Wat een mooi horloge met prachtige details!

36 likes

Schitterend! :star_struck:

1 like

Wow heel mooi deze :star_struck: :star_struck:

1 like

Die zien we zeker niet vaak. Schitterend! :ok_hand:

1 like

Zeker mooi wat is de prijs.

1 like