Laat je Grand Seiko zien VI

Deze vreet steeds meer draagtijd op van de andere horloges. Hij zit ook zo verdomd lekker :heart_eyes:.

32 likes

Ik heb weer eens een macro poging gedaan, maar het blijft lastig. De geblauwde schroef is het scherpste punt. Niet heel interessant, aangezien ik geïnspireerd door TeeMasso at the Watchboxdotcom de mile wide anglage in beeld had willen brengen. Maar goed, hier een close up van het Spring Drive uurwerk in mijn Credor:

De anglage (de randjes van de bridges) zien er mechanisch afgewerkt uit, maar de rondingen langs het glide wheel rechts lijken wel groter en meer handmatig afgewerkt. Maar ja, daar lag mijn focus niet perfect :frowning:

Op mijn laptop is deze foto trouwens 2,3MB, maar blijkbaar verkleint de server hem nogal bij het uploaden?

13 likes

Wat een prachtige wijzerplaat is dit toch

1 like

De eerste GS is een feit, kan niet stoppen met kijken naar het lichtspel op de kast en indices!

18 likes

Ja dat kunnen ze wel….

26 likes

Prachtige GMT! Deze had ik nog niet gezien.

1 like

Zo waanzinnig mooi. Gaat nooit vervelen.

14 likes

en dat gaat nog even duren :slight_smile: gefeliciteerd!

1 like

Nóg ééntje dan

Whirlpool SBGH267

26 likes

Philips :slight_smile:

1 like

De Japanse variant ervan :grin:

1 like

20 likes

Ja hij is echt top. Voor mij blijft dit ook 1 van de iconen van GS.

Ik baal er alleen van dat ik m steeds minder draag… Ik wissel eigenlijk tussen de dresser en de Quartz. Het is dat ik te lui ben (en misschien ook twijfel) om ‘m in het blauw te zetten, maar als er een liefhebber voorbij komt ruim ik m denk ik op. :see_no_evil:

3 likes

Ik heb nog wel n quartzje om in te ruilen :joy:

1 like

16 likes

GS nummer 2 in huis: grab and go

Dan is GMTplus1 weer letterlijk…:wink:

34 likes

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Blijft een mooie, die GMT! Ik heb er wat een haat liefde relatie mee… ze zijn schitterend, maar telkens als ik eentje heb, dan heb ik het weer gehad :sweat_smile:

Hier mijn SBGN! Hij krijgt geen draagtijd, dus waarschijnlijk mag hij weer vertrekken binnenkort.

12 likes

Ik heb de blauwe ook gehad, mooi maar ik kon niet wennen aan het witte datumveld :nerd_face:
Kijk wel even hoe het loopt met deze zwarte variant. Voorlopig weer lekker een quartz :facepunch:

1 like

Wat is dit :flushed: