Prachtig!
Erg gaaf model!
Ja dat zeker! En GS weet als geen ander hoe ze een mooie sunburst plaat moeten maken
Aftermarket PVD
Extreem zonde
Blijft een topper deze. Ik heb de blauwe, die ik niet heel veel draag. Maar als ik dat wel doe, vraag ik me altijd af waarom niet.
Herkenbaar, draag hem ook niet heel vaak maar als ik hem draag gaat hij vaak ook moeilijk weer van de pols.
Blijft een prachtige GMT
Ik zou 't ook niet moeten hebben zo hoor.
De originele titanium is the way to go👌
Kwalitatief top natuurlijk. Bij het passen viel mij op dat ik ‘m, voor een sportief model, misschien net iets te klein vond ogen. De korte lugs, die ook sterk aflopen, zorgen daarvoor denk ik.
Hoe vind jij dat?
Ik vind 'm zeker niet te klein, gewoon zoals het hoort voor een 39mm. Het is maar wat je gewend bent ook natuurlijk.
De combinatie van de “male endlink” en de korte lugs zorgt dat de band in een hele mooie boog loopt vanuit de kast, waar je anders we vaak een knik ziet naar beneden bij de kleiner gepolsten onder ons (17cm hier).
Bij lange rechte lugs met een “female endlink” heb je het omgekeerde effect, dat vind ik niet mooi. Even kijken of ik ergens een foto heb die dit illustreert:
tov bv een 65:
De endlink zit ook van bovenaf gezien mooi onder de bezel. Daarom vind ik het eigenlijk één van de meest coherente ontwerpen van GS. Want vaak is de endlink - case combi toch een minpunt bij GS imho.
Waarom ik 'm telkens weer verkoop is een andere vraag… Maar die onrust kennen we hier allemaal wel denk ik
Ik heb nooit het verschil kunnen duiden tussen bracelets en de aansluiting kast band en het al dan niet naar beneden joekelen van een band met een enorme gap na de endlink. Nu weet ik de termen en waar op te letten: de gender van de endlink!
Opletten in deze tijden natuurlijk, je hebt ongetwijfeld nog allerhande non-binaire benamingen
Linke toestand inderdaad, moet je ineens U zeggen tegen je bracelet
Blijft een van de mooiere.
Zeer mooie SBGH271 en wederom ongelooflijk hoe het patroon op de dial soms helemaal verdwijnt of omgekeerd zich maar af en toe laat zien.
Ik heb me al afgevraagd of dit bij de whirlpool van @Gosz ook het geval is.