Laat je Grand Seiko zien VI

Voor mij de allermooiste GS

16 likes

Voor mij een van mijn / de? allermooiste GS:

16 likes

Zeker geen straf om te dragen en in al haar eenvoud wellicht the quintessential Spring Drive :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Dat van die 5% is een broodje aap.

1 like

Het zou me niet verbazen als dat de officiële regel is, ik heb dit nl ook gehoord van mijn AD. Of je in de praktijk niet meer geregeld kunt krijgen, is wat anders :wink:

2 likes

Kun je dat aantonen met een recente aankoop van een GS bij een AD?

Ja zeker.

1 like

Die zou nog beter zijn, maar niet aan te komen in goede staat/prijs!

1 like

Dealers mogen niet aanbieden met meer dan 5%.
Wat je aan tafel onderhandeld, zal GS worst wezen.

Dus geen 10% black friday korting sticker op het raam bijvoorbeeld

2 likes

En dan wetende dat er hier iemand kwenie hoelang heeft moeten leuren met dat horloge.

Ik wil een SBGA375 en een SBGR61 kwijt. Maar wss niks voor u.

1 like

Nope sorry, schitterende horloges, maar niet wat ik zoek. Desondanks dank voor het aanbod
 Ook enig spijt van het niet toehappen
 Al is dit toch even geleden hoor
 Maarja, soms komt het niet op het juiste moment

En toch heb ik het van één AD en de Seiko Boutique zelf te horen gekregen. Ik zei er nog zo bij dat ze meer moesten doen. Ik vertelde letterlijk dat ik al een aanbod had van 19% korting op list via Solo, en dat ze iets moesten doen als ze me het horloge in de hand wilden verkopen. Ik hoef het onderste niet uit de kan, maar richting 15% is redelijk.

Ze hielden vast aan vijf procent. Ik doe zaken met Magi. Zo makkelijk is het. Dus dat broodje aap van je, daar heb ik twijfels bij. Waarom zouden ze dan zo star doen? De koffie was verder prima, dat wel.

:sunglasses::sunglasses:

1 like

Was het niet echt, dacht smijt het erachter als ‘fait divers’ omdat het duidelijk was dat het niet is wat je zoekt.

Maar dat dus wel, soms moet je toehappen. Dan was je nu aan het genieten :wink:

2 likes

Wat @anon6060116EV hier boven zegt denk ik.

Ik heb afgelopen week een SBGH271 gekocht bij een GS AD. Zonder veel moeite was die ca 10% gewoon mogelijk. Kon ik meer korting eruit krijgen? Vast wel, maar ik gun die mensen ook wel wat.

Die gasten van de boutique moeten gewoon niet moeilijk doen.

6 likes

Altijd leuk spelen, licht en GS. :wink:

20 likes

Waanzinnig slechte foto’s, maar wat een klokken

19 likes

Die 62GS :heart_eyes:

3 likes

Ja, dat is een parel

2 likes

Gefeliciteerd trouwens. :slight_smile: Mooi hoor, die zou ik nog wel eens in het echie willen zien.

Niet de AD waar ik was. :thinking: Het kan dus verkeren.

Ik ook, maar op het moment dat het een verschil van 300 Euro op een klein bedrag wordt gaat mij dat te ver. Die bedragen worden uitvergroot als je richting mijn spring drive gaat. Ik zei nog zo: Het onderste hoeft helemaal niet uit de kan te komen, maar kom me tegemoet.

Evengoed, maakt niet uit, ik heb 1050,- Euro in de kontzak gehouden, en een paar schroevendraaiers gekocht voor 50, want als ik ergens geen horloges koop wil ik er ook geen onbetaalde band-sizing laten doen. Da’s niet chic.

3 likes

Ik denk dat ik namens alle volgers van dit topic spreek als ik zeg dat je met zo’n prachtig duo inderdaad best wat mooiere foto’s mag aanleveren. :wink:

2 likes