Niet autonoom. Je spreekt met iemand die autonome accuratesse waardeert als horologisch interessant. Een NTP server aan een atoomklok koppelen om vervolgens een inaccuraat quartzje in leven te houden via een GPS signaal is zes niveau’s van vals spelen.
Citizen’s 0100. Dat pusht in mijn beleving de grenzen van wat er mogelijk is om de pols.
GS 9F is een aardige runner-up, maar voor dit moment staat Citizen op echt eenzame hoogte met hun quartz.
Weet iemand of het mogelijk is een aftermarket display caseback te kopen voor de SBGX reeks? Ik weet dat er gewoon een Quartz binnenwerk in zit, maar de 9F is best nog leuk afgewerkt en zou het weer wat specialer maken.
Tja, ten eerste vind ik gewoon een dressy horloge het mooist voor erbij in mijn verzameling, en die nieuwe uurwerken met onafhankelijk verplaatsbare uurwijzer intrigeren me.
Bovendien is zo’n horloge ook nog eens 400 ball’n goedkoper dan die GMT in het blauw, dus dan is de keuze ook niet direct moeilijk, zeg maar. Da’s misschien plat geredeneerd, maar ik kan er geen andere koek van bakken.
…
Pff blijft een beetje dubbel, heb nog mooi weekend en dacht probeer de gmt nog maar eens … zit toch te denken om m nog een goede kans te geven , verkoophoek is toch niet best en wat ik nu zou krijgen lukt over een paar maanden waarschijnlijk ook wel ongeveer
De zoete ironie dat jij dat zegt. Ik vind het mooi.
Maar ik ben het er wel mee eens… Als het niet wil vlotten, gewoon een kans geven dat horloge, @anon98360732EV. Ding is super cool. Waarbij, sunbursts in daadwerkelijk zonlicht zijn altijd feller dan je dacht. Dat moet je kunnen hebben.
Intussen heb ik de neiging om een Seiko Flightie te bestellen. Met double domed saffier. Ik wilde minderen. Maar ze zijn zo cool. Ik moet dat niet doen. Mooi dat sommigen onder ons hun natuurlijke gedrag wat kunnen onderdrukken.
Wauw! en precies goed voor mijn pols. Echt een heel cool ding die van je pols af spat met persoonlijkheid. Een beetje on-Grand Seiko door z’n vrij rauwe looks, maar dat past mij wel