Laat je Grand Seiko zien VI

Dank!
Dit is een 40mm, maar oogt wel als 41. Het dragen is zoals @illewoare zegt heel comfortabel.

2 likes

Perfect voor jouw pols eerlijk gezegd… :innocent:

1 like

Erg mooi en weer eens wat anders :slight_smile::+1::+1:

2 likes

Je kan het niet laten heh. :wave::grin: Nee…ik ben voor nu iig erg in m’n sas met m’n eigen quartzje. :sunglasses:

1 like

Terecht ook! Prachtige GS!

1 like

Dit draagt ook meer als een 41mm schat ik zo.

1 like

Niet wat gevoel betreft. Het is een chunky horloge, maar niet topzwaar en de bracelet werkt geloof ik ook goed mee met het in balans houden op de pols.

1 like

Ik vond (de zwarte versie van) deze juist wat compacter ogen door de kastvorm. Ook een klein beetje ā€˜dikkig’.

Heel mooi!

1 like

M’n ex 319 is bij de snoepman aangeland.
Voor een prijs waar je hem nieuw scoort bij Magi…

Maarja, icm de mooiste band ervoor; als iemand er 1 wil… gogogogo

3 likes

Zag 'm…dacht erover…en zag toen dat ie 37mm is. Ah well…:man_shrugging::nerd_face:

1 like

Erg dope!!

1 like

Ik wil hem wel ruilen voor mijn snkd99. Die is 37mm :innocent:

1 like

Met wat bijleggen kunnen we er altijd over denken :wink:

:grinning:

Ik ben in spannende afwachting van de sbgn003. Besteld bij Montredo. Als dat alles niks wordt, houd ik mij aanbevolenšŸ‘

2 likes

Snijdt hout, ik wilde perse een GMT en kwam daar zo terecht. Die nieuwe uurwerken zijn gaaf, zeker in extra nauwkeurige versie zoals die van @daffie.

1 like

Helemaal eens. Heeft hier ook even geduurd.

1 like

Top. :+1: Soms duurt het even voordat het kwartje valt. (bij mij lijkt ie nog airborne te zijn :man_shrugging::wink:)

De 9F is en blijft idd een machtig uurwerk. Laatst nog eens alle technische aspecten doorgelezen op de GS website. Echt wel high-end. :ok_hand:

1 like

Wie is snoepman

Wristcandy

2 likes

https://www.wristcandy.nl/