Laat je Grand Seiko zien VI

Vier postbodes vandaag. Nieuwe barbecue, nieuwe theeglazen voor m’n vrouw, een bak met noten (letterlijk) en dit.

Pardon. Dat was m’n SD. Ik bedoel dit:

Voor wie nu denkt “hee, een zwarte GS quartz”, niets is minder waar:

Eindelijk een Sarb033 vervanger gevonden. :slight_smile: Een bruine sunburst Seiko.

24 likes

Ha, toppie. Mooie set zo man!

1 like

Oh ja, en de buiten-blingy.

20 likes

Top. Krijgt bij jou aardig wat draagtijd :heart_eyes:

2 likes

Mooi Chris. :ok_hand: Wel snel een paar degelijke pics in de groep gooien heh…:wink::grin:

2 likes

Bijna alleen maar, eigenlijk. :see_no_evil:

2 likes

Dat lijkt alleen maar zo… Das toch een SBGP zoals op de datum?
Mooie aanwinst!

1 like

Niccceee

1 like

Van harte!!

Hij is zeker mooi maar zoals ik op foto 2 tussen de lug en de band door kan kijken, maakt me toch heel wat minder blij.

1 like

Om de pols is de aansluiting van die end-link prima, maar als je 'm op z’n zijkant legt… Ik zie inderdaad dat daar speling op zit. Ik zal eens vragen of Seiko Nederland daar een mening over heeft, nu je het zo zegt.

Maar goed, zo lang ik hem om de pols fantastisch vind zitten is mijn impetus om er wat aan te doen bijna nul komma nul. Hmmmm.

Wat zegt iedereen?

Dank heren!

SBGP011 inderdaad. Super ding. Blij dat ik toch voor de bruine sunburst in een maatje groter ben gegaan en niet de kleinere met piano-zwarte plaat.

5 likes

Ik heb dit ook gehad bij mijn SBGX261 destijds. Bij de GMT’s heb ik het nooit gezien alleszins. Toeval misschien…

Mooie aanwinst wel!

1 like

Über-GS!

1 like

Fraai! Goede redenen om eens te kijken: ook nog een nieuwe bbq!

1 like

Nice :star_struck: gefeliciteerd

1 like

Mooi draag hem in gezondheid!

1 like

Mooi ding hoor :+1:

1 like

Heel af en toe bekruipt me het gevoel om hem weg te doen, bijvoorbeeld voor een Omega Globemaster die nu in het blauw staat.
Maar als ik hem dan weer een keer draag ……

16 likes

Zei ik toch!!!

Héel soms zeg ik gewoon verstandige dingen. :wink:

3 likes

Wegdoen bedoel je?

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Houden!

Prijs/kwaliteit is top. Met deze plaat een stuk leuker dan een saai witte Globemaster imho.

3 likes