Zal ik dat dan doen Erik?
Allemaal waar behalve je laatste 4 woorden
Ja!
Wat mij betreft wel.
Hij is wel saaier dan de Snowflake.
Als geheel een leuk horloge.
Waarom dan?
Ik zie hem hier ook niet snel verdwijnen, al zag ik die Globemaster ook staan. Inruil op een SBGN005 die ik ook heb zou kunnen. Ga ik toch niet doen.
Die Globemaster komt er hier nog wel eens, maar dan in blauw, die vind ik wel mooier, al heb ik ze in het echt nog niet gezien. Leuke aanvulling naast mijn vintage C-shape Connie.
1 Ik vind de kastvorm niet mooi.
2 Een ruitenwisser? Mwah, liever niet.
3 Ik vind de GS banden niet per definitie altijd fijn
Wat vind ik mooi? De plaat & de wijzers.
In een andere minder rond maar toch lomp ogende kast… Nou, de seasons bijvoorbeeld.
Maar die had je al verkocht, dus tja, niks zo persoonlijk als smaak enzo.
Gloeit je voorhoofd?
Lekker hoor…deze is gewoon erg fraai op de stalen band.
Volgens mij is de Snowflake veel interessanter dan een Globemaster. Bekijk de kast eens vanuit een van de lugeinden. Dan zie je hoe geweldig de kast naar binnen loopt van de bezel naar de achterkant. Dat is voor mij het mooiste onderdeel van het ontwerp en het minst gezien.
Dan ben ik ook met je eens. Het is bij mij meer de hang naar iets nieuws dan dat ik de Globemaster mooier vind dan de Snowflake. En gelet op het feit dat ik van mezelf niet meer dan 3 horloges mag bezitten in deze prijsklasse moet er dan ook wat uit. En dat is nogal lastig.
De kastvorm is voor GS begrippen niet de mooiste.
De ruitenwisser zeker als die verdiept in de dial ligt vind ik prachtig.
Niks mis met de bracelet Erik.
Verschilt een beetje per model idd.
Maar daarom; Niks zo persoonlijk als smaak.
Dus euhm, Globemaster +1.
Dat is juist nogal fijn!
Nog nooit zo’n goed besluit genomen om mezelf te beperken. Ik weet ook niet meer zo goed wie me dat heeft geadviseerd eigenlijk
die snap ik wel hoor Erik!
Je hebt gewoon een heel mooi trio. Genoeg variatie qua looks en als je er iets bij zou willen dan iets netters als reverso of JLC moon date. Maar ja, dat zou imho veel meer een aanvulling zijn dan een vervanging van een van de drie.