Ik vind de slgh005 dus eigenlijk te duur voor wat hij bied. Bedoel ik snap het nieuwe uurwerk maar zou hem niet overwegen voor die prijs persoonlijk.
Ik blijf mij verbazen over hoe fors de “klik” met de GS is. Aangeschaft ter gelegenheid van het 12,5 jarig huwelijk met mijn vrouw en toen eigenlijk “per toeval” op een champagne plaat uitgekomen… (was eigenlijk op zoek naar een horloge met zwarte plaat) Deze gaat niet meer weg.
Alle horloges die ik sinds die tijd in bezit heb gehad halen het gewoon niet bij deze beauty. (al doet de SPB143 een goede poging) De diameter is spot-on, hij is super draagbaar, ongecompliceerd, ingetogen chique en nergens over- of under dressed.
Prachtig. Waanzinnige kastvorm, heel bijzondere wijzerplaat, en dan die GS afwerking. Zoveel interessanter dan de 8 miljoenste Rolex.
Godzilla!
Beiden door de kastvorm voor mij Godzilla. Vraag mij niet waarom.
Helemaal mee eens. Ik vind de kastvorm zo gaaf. Ik had weer de neiging om een GS te kopen / een paar te ruilen, en nu zie ik deze en denk ik: “Ik wil deze kastvorm!”
Jammer dat de bezel niet draaibaar is als pizza timer.
“leest 44,5mm”
En jammer dat deze niet wat kleiner is…
Eensch! Maar foi, één en al asymmetrie op de plaat. Dat trekt mijn OCD zeer matig
Even off topic hoor, maar is dit Limburgs? Mijn vader zei dat ook vaak, maar je hoort het niet veel.
Deze is inderdaad mooier dan de rosé goud uitvoering (244).
En zwarte plaat met gouden wijzers is volgens mij de best leesbare combinatie.
@GustavM: Hoewel er heel wat gebeurt (8 wijzers) is het best overzichtelijk.
Super Martijn. Gefeliciteerd en dat deze een tijd mag blijven
Even een beroep op jullie mening en vooral ervaringen met de GS elegance kasten.
Ik kreeg vandaag de ingeving om mijn SBGW231 en SBGN003 te vervangen door een SBGA293. Ik vind de elegance kast en stijl van de SBGW echt prachtig en een spring drive heb ik nog niet gehad. De symmetrie van de SBGW is wel top en ik vind hem zeker niet te klein, maar een 40mm moet ook zeker lukken op mijn 17mm pols.
Wat zouden jullie doen? De SBGW houden of beide eruit en “upgraden” naar de SBGA?
Iemand beide al naast elkaar gepast? Hoe beviel dat?
Een GS dealer is al een halve daguitstap van mij thuis, dus zomaar even binnenspringen om te passen zit er niet in. Ik hoor het graag!
SBGW231 en SBGN003
SBGA293 (2de foto met dank aan @ThaPapper)
Een poll is altijd leuk
- SBGN003 en SBGW231 houden
- Upgraden naar de SBGA293
0 stemmers
Oei, dat is een hele moeilijke. Echt 50/50 voor mij. Allemaal mooi.
Ervaring met alle drie…
De 293 was voor mij net te groot. Die is zo onovertroffen mooi en was anders nooit gegaan. Lekker doen!