Hier ook, vandaar de vraag
Heb je kleine polsen of draagt hij gewoon groot? 40mm lijkt me goed te doen nl, maar ik zal hem best wel eens gaan passen dus als het zover komt.
Hier ook, vandaar de vraag
Heb je kleine polsen of draagt hij gewoon groot? 40mm lijkt me goed te doen nl, maar ik zal hem best wel eens gaan passen dus als het zover komt.
Ik zou voor de upgrade gaan.
Deze staat en valt bij het formaat om jouw pols. Dus gaan passen is het advies.
Ps hij is errug mooi!
Het contrast dat je nu hebt (zwart/wit, datum/geen datum, dress/vrije tijd etc krijg je nooit terug in 1 horloge. Dus omdat je huidige 2 zo verschillend zijn: niet inruilen, maar lekker afwisselen.
231 is de meest geniale GS.
Nee dus.
Leuk iedereen zijn mening te horen. Er bestaan geen slechte keuzes als het over GS had natuurlijk.
Zeker waar. Als ik eens wat tijd over heb moet ik eens richting Antwerpen dus.
Dan wordt het inderdaad krap… de 231 zou je perfect staan dus! Mooie foto’s, vooral die eerste
Daar heb je ook weer een punt, daarom heb ik ze momenteel. Maar het gras is altijd groener aan de overkant he
Ik heb die SBGA293 eens gepast met allemaal andere GS op tafel.
Dit was toen degene die er voor mij echt uit sprong. Dus ik zou het zeker overwegen ja
In heerlen bij de bekende GS juwelier hebben ze een op voorraad weet ik.
Soms vallen horloges tegen in persoon, maar deze maakt toch wel een indruk bij sommige hier. Het zaadje is geplant, ik moet eens tijd vrijmaken om te passen dus
Heerlen is helaas al 200km van bij mij, dus dat zal niet het eerste adres worden. Maar bedankt voor de tip!
Inderdaad veruit de mooiste GS die ik tot nu toe gezien heb alleszins.
Formaat, dikte, afwerking, kleur… Perfecte dresser. Net als mijn 319.
Heb ik alweer bijna 2 jaar, dat zegt genoeg.
Tot je de loupe pakt
Dat is de reden dat ik voor de upgrade zou gaan. De laatste jaren zijn de duurdere GS modellen ook echt beter afgewerkt dan de instappers
231 wel eens vast gehad?
Ik kan voor jou niet kiezen tussen de twee opties, en ben het eens met @Hans
Voor mij is een groot verschil dat de 293 een spring drive automaat is. Dat zou mij voor de 293 doen kiezen in plaats van de 231 + 003. Maar als spring drive minder magie is voor je, dan is die stap misschien minder belangrijk.
De 293 wijzerplaat is trouwens wel wat witter dan de 231. Die twee zijn zeker niet hetzelfde.
Zeker
Lekker. Welke ref is dit?
Deze JDM is dan wel weer tot in de puntjes afgewerkt
Spring drive spreekt me wel aan omdat het zo’n fantastisch stukje techniek is die geweldig accuraat loopt ook. Dus dat is alleszins een argument pro.
Ik had al die indruk, dat is dan weer spijtig. Ik kan die warme tint van de 231 wel appreciëren
Hmmm moet ik opzoeken, zijn er geen makkelijke bijnamen hier?
Geef me een minuutje.
Edit SBGR261