Laat je Grand Seiko zien VI

En waarom niet dan voor een spring drive met 44GS kast gaan? De champagne dial is ook echt heel erg mooi i.r.l. En de verzonden power reserve vind ik net wat mooier dan de geprinte op de SBGA293

Ik heb hem net binnen de SBGA373 en wat een ding :heart_eyes:

Staat hier nog een mooie TK in het blauw

7 likes

Prachtig model. :ok_hand: Ik heb onlangs nog naar de ‘oude’ versie gekeken.

Ik vind net zoals @ElChueco jouw 231 ook wel de meest-iconische Grand Seiko eigenlijk. Die prachtige warme kleur is subliem. :ok_hand:

Zo verrekte jammer dat ie 37mm is :grimacing:

Fantastisch mooi. :ok_hand:

Maar de 44GS kastvorm draagt absoluut te groot voor @illewoare

Nu 2 weken om de pols en nog steeds geen enkele afwijking. Spring drive is alleen wat dat aangaat al fantastisch.

En ja :champagne: ftw inderdaad :+1:

14 likes

@daffie, ik heb mogelijk iets gemist, maar is dit een NA?

1 like

Uhm ja en nee. Idd sinds 2 weken is ze weer in huis na een absentie van een paar maanden. En daarvoor heb ik deze in Dec 2020 zelf nieuw aangeschaft. :smile:

Maar ik geniet er weer net zoveel van, zo niet meer, als voorheen.

3 likes

Aha, wat een geweldig model, genieten!

2 likes

Dankjewel! Jij ook heh…bijzonder mooi model heb je.

2 likes

Blijft prachtig die van jou en goeie maat ook :ok_hand:

@Myspeedyworld dit dus. Prachtig die kast en plaat op foto, maar niet op mijn pols :blush: ik houd wel van de sobere GS’en die wat minder van je pols af spatten.

Hear hear! :beers:

2 likes

Kijk @illewoare, zo zijn we hier gewoon. Jij stelt een vraag en wij geven je het antwoord.
Nu weet je wat je moet doen… :joy::joy::joy:

3 likes

Zo blijven we bezig alleszins! :sweat_smile:

3 likes

Wat dan weer leuk aangeeft dat smaken verschillen.

Die tweede foto werd namelijk door een Italiaanse chrono24 handelaar gebruikt om de 293 te verkopen.

1 like

De eerste foto is artistieker, de 2de beter om het horloge in al zijn glorie te laten zien.
Ik vind de eerste foto aangenamer maar zou ook de 2de gebruiken voor verkoop.

1 like

24 likes

17 likes

16 likes

Mee op de zondagmiddag:

20 likes

Crosspost

15 likes

Nou zeg, ik begin toch echt wel heel enthousiast te worden over GS.
Staal, 39 en nog wat diameter, stoere kroko met clasp, maakt dat ding net niet saai en dressy genoeg. Kan prima mee door de week en in het weekend. :ok_hand:

25 likes

Gisteren opgehaald, de SBGA413. Een uitgebreide review volgt later :upside_down_face:

36 likes

Prachtig hoor!

Tof! :ok_hand: