Prachtige combi
Oh man, prachtig!
Gewoon een mooie combi, vergeet staal, Croco is het juiste voor deze
Nice! Kom maar door met die uitgebreide review!
Mooiste GS in mijn ogen, alleen niet meer voor normale prijs in NL aan te komen helaas⊠List zou al prima zijn.
Ik heb twee GSen uit de de laatste week van november 2020
Echt flauw, geen extra twee jaar garantie.
Wat denken jullie, brengt de nieuwe SLGA007 genoeg extraâs ten opzichte van mijn SBGA103 om een aanschaf te overwegen? Beide zijn spring drive en hebben een blauwe wijzerplaat met gouden accenten en een chapter ring. Ik denk zelf dat de SBGA105 zo uniek is dat die sowieso niet weggaat. Dus als het al iets wordt met de SLGA007 dan zou het aardig dubbelen. Dan zou de SLGA007 meer de daily driver worden.
SLGA007: 5 days power reserve 9RA2 spring drive, limited tot 2021 exemplaren, power reserve achterop, chapter ring met minuten indices, nieuw design, beetje âvlakâ afgewerkt uurwerk lijkt het
SBGA105: 3 days power reserve 9R15 spring drive, limited tot 500 exemplaren, âjapanse zen-tuinâ power reserve op de wijzerplaat, chapter ring met minuten indices, unieke kast herinterpretatie van de self-dater, mooier afgewerkt uurwerk vind ik
- alleen de SBGA105 is voldoende
- alleen de SLGA007 is voldoende
- neem ze allebei!
- geen van bovenstaande voor mij
0 stemmers
Voor meer info:
De 007! Waarom? DuurdĂąh is betĂąh!
Maar zonder gekheidâŠDe 007 vind ik een erg gaaf en vooral fris ontwerp met die stoere vette indices en wijzers. Het gouden GS logo icm de gouden secondewijzer als contrast tegen de blauwe plaat is ook erg fraai. De balans op de plaat is beter door het ontbreken van de power reserve. Verder is het nieuwe 8-days double-barrel uurwerk natuurlijk de op de
Nu alleen nog ff de poeplap opûhtrekkûh.
Wat @daffie meld!
Bestellen en betalen met je mars! Heb je een unieke piece waarvan een handjevol in NL kunnen roepen dat ze er eentje dragen!
Edit: De gouden kleur van de seconde wijzer en het g.s. logo zijn mooier en het ontbreken van power indicator bij een spring drive maakt het af.
Ik houd mij aanbevolen voor de 105!
Deze zou absoluut mijn voorkeur hebben. Vind de indices sprekend en de goudkleurige accenten een mooie match en er net meer uitspringen dan bij de sbga105.
Even de krent uithangen hoor: valt er van zoân limited eigenlijk nog wat van de prijs af te lullen? Of kun je dat wel vergeten want limited? Iemand ervaringen uit de praktijk?
Ja, dat kan zeker.
Mailtje net van Ramon van de Seiko Boutique:
Lijkt me dus ijdele hoop dat je korting gaat krijgenâŠ
De SBGA105, ik kan niet wennen aan die afgeknipte wijzerpunten
Precies wat ik ook dacht. Die urenwijzer lijkt ook veel te groot/breed in verhouding met de andere wijzers.
Tsja, ik vind de SLGA007 mooier want nieuwere/beter/etc. Maar zou niet beide horloges in de collectie houden - daarvoor lijken ze echt wel wat teveel op elkaar in mijn ogen.
Of een upgrade het geld waard is, is een persoonlijke kwestie.
Zoals eerder in dit topic gemeld, lijkt het er sterk op dat de SBGA413 binnenkort ook âgewoonâ in Europa beschikbaar wordt gemaakt. Dus dan kun je hem voor MSRP kopen, welk bedrag dat ook moge zijnâŠ
Er zijn meerdere ADâs natuurlijk.
Seiko Boutique geeft overigens geen korting op limiteds wist Ramon mij twee jaar terug te vertellen
Kunnen ze die afgeknipte urenwijzer gewoon niet doen, vind het zoân rare ontwerp keuze.