Jazeker! Zal hem binnenkort wel even showen
Het is een SBGH039 met exact dezelfde plaat als de 245 (wel andere markers en logo)
Jazeker! Zal hem binnenkort wel even showen
Het is een SBGH039 met exact dezelfde plaat als de 245 (wel andere markers en logo)
Prachtig, ik heb hem destijds een paar keer bij Paul om de pols gehad, maar niet de knoop doorgehakt.
Die!
Prachtige shortlist zeg! SBGE296 en SBGK007 zouden mijn favoriet zijn alhoewel ik tegen de rest ook zeker ja zou zeggen.
Nah, ik kan aan die grote pushers echt niet wennen.
Klopt, dat naast de dikte en wat zelfkennis, gooit hij hoge ogen, maar niet de favoriet.
Klopt. Ben vandaag een wezen kijken, ook de sbge269, die niet met korting overigens, dus zit wel ruim boven budget.
Prachtige kasten. Wijzerplaat en veel minder ongebalanceerd dan het lijkt, maar onder de streep relatief simpele handwinder.
Wel lekker wat anders dan anders.
Prachtige band van de 009, maar, eh, zo’n band zit ook aan de citizen One.
Dus het is zeker nog geen gelopen race.
Ja band vind ik op deze ook wat minder
Die SBGE is ook erg mooi Was dat ook met korting ?
Ik twijfelde over deze maar er moet eerst iets uit
En een SBGR083?
Ja heb ook gepast. Ben niet zo kapot van de bezel.
Overigens de rest zonder korting.
Deze vind ik heel mooi, prachtige subtiele cocktailplaat, maar da’s echt niet mijn stijl.
Help me even, dat is een Limited 44gs toch!
Deze ook omgehad en was voor mij de verassing…vond juist de blauwe bezel heel mooi en rustgevend
Wel practisch en met lume. :De
Maar met mijn traditionele insteek, onder een overhemd met jasje voor werk wat lastig.
Eens en ik heb juist het tegenovergestelde dus casual sjiek en dat past meer dan prima
En zeker prachtig!
De SBGN023 nog bepoteld bij Brunott?
Ik vond deze erg tegenvallen eerlijk gezegd, had voor mij niet de uitstraling icm de prijs