Laat je Grand Seiko zien VI

Yes, waanzinnig mooi, zeker me de brons/bruine sunburst, maar hetzelfde als voor de blauwe. Tikkie te sportief bij overhemd/jasje.

1 like

Klopt

10 likes

Prachtig hè. Kastvorm ook :+1:. Prijs is ook nog wel n dingetje

1 like

Ja, mooie combi met het goud, heb ik ook vast gemist. Ik ken deze helemaal niet. :sweat_smile:

1 like

Is een oudje, 2014.

Mocht hem niet meer te koop hebben staan van Jur omdat ik niet aan kan tonen hoeveel ik betaald heb (cash) :sweat_smile:
Komt in november weer in het blauw

1 like

Leuke zoektocht.

De sbga293 heeft mijn voorkeur uit je lijstje.

Mocht je een mooie sbga373 zoeken let me know haha

3 likes

Dat die nog niet weg is, vind ik onbegrijpelijk

1 like

Ha, grappig. Geld witwassen met halosies hè, dat kan niet. :face_with_raised_eyebrow: :wink:

1 like

En nog dikke winst pakken ook. Crimineel is het

2 likes

Ik ben hem niet vergeten. :wink:

Per definitie GS pur sang. SpringDrive, 44gs geĂŻnspireerde kast, complex champagne. Maar toch net niet wat ik zoek nu de ouwetjes afgevallen zijn.

3 likes

15 likes

Jah, maar da’s niet rood. :wink:

1 like

Reijersen uit Oudewater heeft een hele collectie GS op chrono24 gezet. Met redelijk wat korting. Maar ik zag er in elk geval eentje met een dikke kras op de lug. Terwijl in de beschrijving staat ‘nieuw, ongedragen, met lichte kras’ ofzoiets. Geen goede weergave vond ik. En ik had laatst ook bij Brunott eentje op het oog waarvan een forumlid me hier wist te vertellen dat die alhoewel ‘nieuw’ zeker niet onbeschadigd was, met een verkleurde band.

Dus volgens mij moet je goed uitkijken met die leuke kortingsacties. Buyer beware.

Die sbgw253 is trouwens wel all-dial met zijn 38mm. Die van @whisky en die andere van @jehebtWATgekocht zijn beide schoonheden. Maar ik snap ook wel dat je geen typen terugkoopt die je al eens gehad hebt.

En ik vind zelf de moderne 44GS kasten wat grof overkomen. De vintage 44GS achtige kasten zijn subtieler. En de gmt’s zijn dikkig.

Koop een sbga103! Mijn favoriet.

Nu heb ik mijn plasje wel weer gedaan. Succes met je keuze!

3 likes

Eentje die ik nog altijd geweldig vind is de sbgh047 van @vierport High beat, iwate wijzerplaat, erg limited, double logo. Dat is ook een hele mooie keeper denk ik altijd.

3 likes

Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet. Ga ook niet meer zakken nu. Doet al pijn genoeg haha. Wacht wel

Dan de sbga293. Echt heel classy :ok_hand:t2:

2 likes

Eens, maar dat gaat dan weer richting fors over budget. De combi met de gouden wijzer en zo is echt wel heel mooi.

1 like

Ja, dat. Ik ben er wel alert op.

In de GS boutique in Amsterdam tijdens het GS event daar (2018 meen ik) liet één van de verkoopsters een GMT automaat uit haar handen op de vloer vallen. “Kunnen ze wel hebben hoor”, en zo de vitrine weer in. Ik heb niet het idee dat 'ie daarna even is nagekeken.

Goed, het kan altijd, maar ik probeer er wel even alert op te zijn.

Bij Brunott begreep ik van de SBGK009 dat ze die slecht verkocht krijgen omdat de band zo niet des GS is. Daar schijnen mensen dus op af te haken en is het daar een uitlopend model. Ik vind het wel mooi, maar niet direct om op dit moment overstag te gaan.

Dat, al heeft het wat hoofdbrekens en gevoel gekost. :sweat_smile:

en dat.

Ja blijft ook mooi.

En bedankt hè! :wink:

2 likes

Verder heb ik geen voorkeur :sunglasses:

27 likes

Dank voor deze waarschuwing. Ik dacht altijd dat een ADer (nu ex) alleen nieuwe, niet gedragen horloges verkocht.
De korting die je krijgt is vergelijkbaar met wat je bij SoloJapan standaard krijgt.

Ps; je kan tegenwoordig ook direct bij Grand Seiko online kopen. Grand Seiko Boutique Online | Grand Seiko Boutique Online

1 like

Opzich mag mijn 007 ook wel weer weg.

Maar die zal je waarschijnlijk niet zoeken.
Niet omdat hij weg moet, maar ik ga wat inkrimpen.
Ben daar nu al even mee bezig & dat voelt prima. (5 minder al…)

5 likes