Klopt, onlangs een Breitling gekocht voor mijn wederhelft en we werden daar in de watten gelegd. En ook nog een heerlijke fles wijn meegekregen. Maar korting dan weer nauwelijks.
Erg mooie foto zeg
Ik zou dan eerder voor de SBGJ201 gaan
De korting had niet over inderdaad, maar als de ontvangst goed is, gun ik ze wel wat.
Maar goed, België is daar sowieso niet de beste plaats voor vind ik. Helemaal anders dan in NL blijkbaar.
Een zilver kapje op een blauwe secondewijzer
Toch wel gaaf he, dat als je probeert de afwijking van je spring drive SBGA011 snowflake bij te houden, dat je dan in je excel een extra cijfer achter de komma nodig hebt om er nog iets zinnigs van te kunnen zeggen.
Kijk, +49 of +50 seconden in 10 dagen voor het 8L35 uurwerk in mijn SLA033 dat scheelt niks. Maar +1 of +2 seconden in 10 dagen op mijn snowflake is even wat anders. Ik heb hem nu +1,5 gegeven na 10 dagen. Een compromis. Het is niet helemaal +1, maar ook zeker geen +2.
Lastig hoor, zo’n spring drive, maar je wilt je horloge ook geen onrecht aandoen!
Misschien is het al even zo, maar ik zie nu net voor het eerst dat Grand Seiko niet alleen diameter en dikte, maar ook de lug-to-lug afstand op de site heeft gezet, dat is een goede ontwikkeling!
Raadspelletje, welke GS zijn dit?
- Diameter 40.2mm Lug-to-lug 48.5mm Thickness 14mm
- Diameter 44.5mm Lug-to-lug 50mm Thickness 14.3mm
Ik zou nog even terug komen op de nauwkeurigheid van mijn GS, weet niet precies misschien was het user error vorige keer maar op dit moment loopt hij in 6 dagen net geen seconde voor, oftewel ruimt binnen specs! In deze 6 dagen heb ik zelfs de gmt functie gebruikt waar het voor bedoeld is en heeft dat geen enkele invloed gehad op de time keeping (had ook niet anders verwacht maar hey het kon zijn he).
En om dit verhaal compleet te maken dan ook maar een lekkere foto er van. Dit was denk ik de moeilijkste plaat op mijn 5126-8130 na om vast te leggen goed!
Geweldige wijzerplaat! Kun je beoordelen of dit dezelfde afwerking is? Volgens mij is de Springdrive net iets gecompliceerder.
edit: Ik zat zo naar de bovenste te staren, dat ik de onderste niet zag De bovenste is echt super.
Twee verschillende horloges
De onderste is de nieuwe EU sbgw.
Foto’s zijn niet op hetzelfde tijdstip gemaakt. Ik hoop morgen dat te doen onder dezelfde lichtomstandigheden. Kleur is niet gelijk.
Ik bezoek de website tamelijk vaak. Volgens mij heel recent! Bedankt om dit te melden.
Mijn eerste GS jongens .
Topmodel. Subtiele blauwe plaat die onder bepaalde omstandigheden super verrast met de sunburst.
Als ik straks thuis ben ga ik met een loupe alles bekijken.
Ik denk inderdaad dat deze beter past bij de crème plaat?
Toch wel gaaf hoor!
Topper! Ingeruild met Seumpie? Dan heb je een ex van mij
Proficiat, welcome to the GS club.