Heel mooi! Ik ben heel benieuwd wat ik van dit model vind als ik hem in het echt zie. Op foto’s is het tot nu toe zowel top (zoals deze foto) als flop (sommige foto’s op instagram van de birch variant, of de lake suwa variant). Ik zou er nog niet eentje blind durven bestellen.
Alleen hadden ze van mij die secondenwijzer wel goud mogen maken. Ik ben een beetje af van dit superman motief.
Zei degene die net een SBGN005 met blauwe sunburst en rode GMT wijzer heeft gekocht…
Ik heb deze foto net gepost in ‘wat dragen wij …’
Eigenlijk heb ik het horloge al jaren niet meer gedragen.
Ik heb het horloge gekocht in 2014 en het was mijn allereerste GS.
Ik was, en ben nog steeds, verliefd op die prachtige wijzerplaat. De kleur is nauwelijks vast te leggen op foto.
Eind verleden week moest ik het uit de kluis halen.
Zou het mss verkopen. Maar ipv het te verkopen is het nu aan mijn pols. En ik geniet.
Hoelang? Geen idee maar nu geniet ik volop.
Bedenk ook dat perspectief alleen door afstand bepaald wordt. Dus je bepaalt eerst de afstand tot je pols en horloge voor het juiste perspectief. En dan zoom je in, of je cropt achteraf, voor de juiste uitsnede. Het resultaat voor de uiteindelijke foto van zoomen vooraf, of croppen achteraf is exact hetzelfde. Je moet alleen kijken wat de beste kwaliteit foto oplevert, maar de beeldcompositie wordt hetzelfde.