Wellicht minder interessant voor de meesten, maar er is ook een tweetal kleine (34mm) quartz dresswatches (wit en blauw) aangekondigd.
Ik normaal ook, maar op de chrono’s niet. De logo’s zitten hier wel heel dicht tegen de rand aan
Heb je het dan over de SBGX347/349?
Dat dus.
Inderdaad - ik vind ze wel mooi!
Grand Seiko duikers irriteren mij mateloos. Blijf nou bij je geloof! Ik snap niet wat de rationale is om die op de markt te brengen.
Laat de duikers toch aan Seiko over.
GS heeft een geloof waar duikers niet bij passen?
Geloof er niks van.
Blijkbaar zijn de SBGA229 en SBGA231 discontinued. Dat is erg jammer. Wat voegen deze twee high beats toe dat de 229 en 231 niet boden? Het is voor mij een raadsel. Ik zou ook liever een 229 of 231 hebben. Ware het niet dat die me toch wat te groot zijn en de sluiting veel te grof is.
Lekker houden die GMT ;-). Heerlijk horloge
Ik zou graag een Grand Seiko duiker willen. Maar ik vond de 229 en 231 altijd net wat te groot vallen. Ik heb daarom een Seiko SLA033 Uemura. Die is van een kwaliteit die een Grand Seiko niet zou misstaan. Helaas ook ongeveer van die prijsklasse. Maar valt mij verrassend minder groot dan ik vooraf dacht.
Ik zag ook dat die niet meer op de site staan. Waarschijnlijk toch te veel overlap.
Hoewel ik het toch ergens fijn zou vinden, indien dit model mij zou aanspreken, dat ik dan nog zou kunnen kiezen tussen een spring drive of een high beat.
Gelukkig heeft de antwerpse dealer ze allebei nog op voorraad.
Ik zou hem weg doen, je hebt hem inmiddels al weer een hele poos. Tijd voor iets nieuws, verandering van spijs doet eten, nietwaar?
Hij zit al niet meer om de pols, het vertrek is nakende denk ik
Zo klein is deze niet hoor, deze is 37mm!
Hij is weer om de pols, mooi!